Hundar iFokus

Hundar

Etikettervalparskaffa-hund
Läst 172 ggr
Melona
0

Hundar.

Hej!
Vet någon vart man kan köpa en Hund Nyfödd Chihuahua mellan 2000 till 5000.
Tacksam för all möjlighet Och Hjälp!

UlrikaD
3

Jag antar att med nyfödd du menar valp. En Chihuahua kostar upp mot 20000 kr (eller mer) idag.
Möjligtvis om du är fodervärd kan du komma undan med så lite. Men då äger du inte hunden förrän x antal kullar är tagna. Och du måste skiljas från din hund flertalet gånger under tiden. Omplaceringar finns ju, men det gäller ju allra oftast vuxna hundar. Och dom kostar ju också.

Kalle Johansson
0

#1: Bevisligen är det en extremt lukrativ business att syssla med all form av avel. Oavsett om det är hundar, katter eller tävlingshästar. Förr blev många mångmiljonärer på aktier, aktiefondplaceringar eller fastighetsinvesteringar… idag blir de det genom att föda upp katter och hundar under suspekta förhållanden.

Cheers…

Min lilla egna sida som aldrig tycks bli klar www.karl-webmaster-johansson.top

Fridaaaa
2

Nyfödd = kan man inte köpa. Ska vara minst 8 veckor vid flytt
Och du får ingen renrasig för det priset.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

molam
1

#0 lycka till att få en vavva valp för 2000 till 5000, i dagens läge ligger chihuahuorna på 25000 och 30000, dessutom så säljes inte valpar nyfödda, i vissa fall kan du TINGA en nyfödd valp mot en TINGAVGIFT på mellan 2000 och 5000, men du lever i en drömvärlds (som jag gärna vill leva i xD) om du tror att du kan få tag på en för det priset =)

Hel och halvfoder kan du få tag på en gratis eller mot HALVA inköpskostnaden (dvs mellan 12500 och 15000), men då är hunden tekniskt sätt inte din, utan den är fortfarande uppfödarens tills de kullar som ska tas (enligt kontrakt) är tagna eller om hunden inte går att avla på, MEN många uppfödare föredrar att lämna foderhundar till nån dom känner väl eller som bor nära hellre än att lämna till vem som helst.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
0

Du får inte ens en Chihuahua utan stamtavla för dom pengarna.- jag har en hane på 4 år som inte har stamtavla, betalade 16000 för honom. Min hane som har stamtavla betalade jag 25000 för.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis