Molams hundar
Tänkte dela lite bilder på min flock här =) lår säkert bli en del calpbilder här i framtiden med då jag äntligen fått mitt kennelnamn, men det är fortsatt minst 1.5 år till det blir valpar ;)
Mammas chevy längst fram
Sen mina små sajko svart, Maara den svartvita med mindre svart och Dieva den svartvita med mer svart
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#11 Alltså näe. SÅ söt!
2 timmars promenad var det idag, mattes rygg, eller snarare diskbråck är inte glad, men hundarna är supernöjda och nöjd äve även matte, var super mysigt, och aldrig kan man väl gå på långpromenad utan att hitta nått ställe att ta bilder på.
Här är lilla Dieva
#22 Hon kanske har lite alpacka-gener, precis som att min har kattgener ibland! Han brukar stryka sig mot våra grannar som han verkligen gillar, dvs hela kroppen gång på gång och nästan välta dem.. Han måste även gå på det stället som det är trängst på, gärna under skrivbordet där det står både en pall och stol under. Eller tränga sig förbi och trassla in oss när vi står utanför ytterdörren och är påväg ut. Men smidig är han!
Låter precis som Maaramus kullsyster, hon är nnog hälften katt xD Maara är lång ifrån lika smidig som henne, så mina hundar kanske helt enkelt är typ katt, Alpacka och Hundblandning xD Katten syns mer på Dieva och långhalsen på Maara
Vi var på hundträff idag igen, var ett tag sen sist pga sjukdom samt att mamma opererades men nu så år vi igång igen =)
Trodde itne att jagvfick några bra bilder på minimaaran men alltså, denna damen serverar face face face oavsett om det egentligen är en dåligt bild, snyggaste vavvan alltså🥰
Min fina trio
Finaste 🥰