Molams hundar II
Denna sommaren har Kirin lärt sig att simma, eller snarare lärt sig att det är KUL att simma, i början på sommaren doppade hon vara tassarna stannade när vattnet nådde bröstkorgen, och gick endast ner när kompisar gick i och det var lätt att ta sig in i vattnet, dvs långgrunt, i förrgår hoppade hon från en brygga rakt ner i vassen ich igår dök hon i med huvudet först i ett lerigt vattenhål xD
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Dessa bilder är det en vän till mig som tagit, jag har fått tillåtelse att lägga ut dom, Kirin älskar hennes hund, det är Kirin och hennes hund Pippi som är på bild ett och två, på bild tre är det Kirin, Pippi och mammas hund Zimba
Denna bild är första gången jag lyckats ta en bild som ser ut som att jag har fotoshoppat in hunden jag vet inte hurbjag lyckades med det, bild 2 är "samma bild" bara npgra sekunder före, behövde gå tillbaka och platse henne igen då det var ett monster (robotgräsklippare) på en av gårdarna 😂
Surfarbror Dobby, han fick ett nytt halsband rätt nyligen så då togs bilder och skickades till hans "ägare", sen en bild när han var nyklippt, gillar att hans himivud påminde om ett hjärta efternsenaste klippningen 🥰
Vilket fint gäng🙂
/Maria
Härliga bilder på fina hundar 😊
/Désirée
Tack så mycket 🥰
Vilka livskamrater! 😍
Härliga hundar och bilder.❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!