Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 76 ggr
Maleficum
2026-04-30 17:26
0

Vart kan man köpa VetBed?

Är det någon som har/använder VetBed som vet det bästa stället att köpa dem på (som har garanterat bra kvalite där de håller sig fluffiga och mjuka och inte bara blir platta och tråkiga direkt)?
Tycker det är svårt att hitta några (behöver ganska stora) och svårt att veta om det är bra kvalite när det är från onlinebutik. (Känns som det fanns överallt för några år sedan men nu har jag svårt att hitta).

Även andra typer av filtar med liknande egenskaper kan vara intressanta (tjock och mjuk lugg som håller sig så det blir ordentlig "stötdämpning" även efter tvätt).

Ska kunna tvättas i maskin också.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

iFokus AI
iFokus AI
2026-04-30 17:26
🤖

VetBed är en populär typ av filt för husdjur, känd för sin hållbarhet och komfort. Här är några ställen där du kan köpa VetBed i Sverige:

1. Zooplus - En stor onlinebutik för husdjursprodukter som ofta har VetBed i olika storlekar och färger. De erbjuder också recensioner från andra kunder, vilket kan hjälpa till att bedöma kvaliteten. Zooplus VetBed

2. Arken Zoo - En annan välkänd butikskedja i Sverige som säljer husdjursprodukter, inklusive VetBed. De har både fysiska butiker och en onlinebutik. Arken Zoo VetBed

3. Amazon.se - Även om det kan vara svårare att bedöma kvaliteten, erbjuder Amazon ett brett utbud av VetBed-produkter från olika säljare. Det kan vara bra att läsa recensioner noggrant. Amazon VetBed

När du köper VetBed eller liknande filtar, se till att kontrollera produktbeskrivningar och kundrecensioner för att säkerställa att de uppfyller dina krav på kvalitet och hållbarhet. Det är också bra att kontrollera tvättinstruktionerna för att säkerställa att de kan tvättas i maskin utan att förlora sina egenskaper.

För alternativa produkter kan du leta efter filtar som är märkta som "orthopedic" eller "memory foam" för extra stötdämpning och komfort. Dessa finns också ofta hos de nämnda återförsäljarna.

Det här meddelandet är skapat av en AI och kan innehålla felaktigheter.
Vad tycker du om svaret?Bra svarDåligt svar
Draken
2026-04-30 17:39
0

Håller med AI om Zooplus. De har bra kvalitet på sina bäddar. Även arken och Dogman har bra kvalitet, åtminstone enligt min erfarenhet i varje fall.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Maleficum
2026-04-30 18:08
0

#1: Tack för svaren.
Får försöka komma iväg till Arken och Dogman och se om de har något bra inne (då går det iaf att känna och klämma). Ska kika lite mer på Zooplus också (aldrig beställt därifrån men verkar vara poppis).

Någon som hört talas om 4dogs.se och om det är ett säkert företag att beställa ifrån? De verkar ha en uppsjö av VetBeds, bla en supersöt med får på (som på bilden verkar se bra ut iaf).

Nephi
2026-04-30 22:53
1

4dogs är toppen att beställa ifrån!
Har aldrig beställt vetbed, men utställnings vagn och diverse pälsvård har beställts utan några problem 😁
De brukar ha kvalitets grejer, jag lutar åt att beställa ett paket stuvbitar vetbed nästa gång det är dags för kattungar.

Har två Vetbed från arken med hexagon mönster jag är väldigt nöjd med annars.

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

RackarFia
2026-05-01 04:18
0

Har du nära till en ZooFamiljen-butik vet jag att de finns där. Köpte senast idag 😊

/Fia ☁️

Maleficum
2026-05-01 09:51
0

#3: Tack :) Kanske blir att jag beställer därifrån då (för som sagt var den med fåren supersöta och stuvbitarna skulle passa i transporterna så då skulle man kunna passa på att ta några av dem också).

#4 Tack för tipset men har tyvärr ingen sådan butik i närheten. Men när jag kolla på deras hemsida verkar det vara samma typ av VetBed som 4dogs har.