Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1216 ggr
Wezza
0

Har eran hund FB?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag vet att det är en dum fråga men har din/a hund/ar facebook?

Smiley har…😛

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Swadika
1

Jag håller på med en sida, inte en hel facebook men en sida om min valp. Det kommer börja med information om honom och när han kommer, och sen bilder såklart :) Men den är inte klar än xd har bara skapat namnet xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Wezza
0

#1 Ok, Smiley har ju en egen ''person''-sida ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

malinroth
0

Nej, mina hundar har inte facebook.

[RMSLiners]
1

Nej men en egen hemsida.
www.polardrag.se

[Bullen300]
0

nej mina har inte men däremot har min älstda kat det

Mysisa
0

Mi och Amor delar Facebook

minavitas.wix.com/kennel

Lathundarna
3

Näe, han har lite svårt för att hålla om datamusen då han saknar tummar, så datorn är inget för honom 😎

EternalWinter
8

Båda mina små vovvar har egna fb-sidor och den ena har snart fler vänner än mig!🤐

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Randigatassar
0

Min rand har en "Sida" på FB. Havrevingens Etsa :)

sunnys
0

nej, men instagram😉

[typellisch]
3

Nej. Jag ser inte varför man ens ska ha en facebook sida åt sin hund? Instagram? Visst, det är ändå massa bilder och så.. men facebook? Nej.

Cazzos
0

#11 Om man har en facebook till sin hund så kan man lägga upp bilder och videoklipp där. Man kan lika gärna göra det på sin egna privata profil, men det blir lite roligare med en hundfacebook 😎

[typellisch]
0

#12 Då föredrar jag personligen min privata där det ligger massa bilder och filmklipp 😎

Swadika
0

#11 jag hade till mina råttor förut då mina vänner inte tyckte om att se bilderna där. Så la upp bilder där istället och folk som ville kunde följa mig :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

AktivaSiri
2

Nej, det känns lite väl…

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

Karmatarerskanise
2

Ser ingen mening med att ha en sida till ett djur som inte kan använda datorn ändå.

Portie
1

Nej, den sidan skulle väl vara full med text som är oläslig.. 😃

Fridaaaa
2

Nepp har hon ej.
För mig är det ingen mening med det hehe 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
1

Nej inte hunden men mitt marsvin har.. Han uppdaterar tydligen lite dåligt, då många har frågat mig om inte lilla Melvin kommer och skriver snart? Han är mer poppis än mig haha!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Emaljoh4
1

Nej, men blev sugen på att göra en egen sida för vovven nu. 😃

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

kodex
0

Nej, har en hemsida som jag hellre vill att folk besöker. Skulle jag ha en FBsida till dem skulle alla gå in där istället (har väääldigt många vänner på FB inom min hundras, i hela världen och vi gillar att hålla koll på varandra ;)). Sen tycker jag det känns extremt onödigt att uppdatera både facebook och hemsida med samma info…

Swadika
0

Om någon är intresserad utav min lill-skit's sida så får ni gärna gilla den ^^  Det är inte mycket för världen just nu, men mer kommer så fort jag träffat uppfödaren och tagit egna bilder :) Sen kommer det uppdateringar med köp och sådant som mina vänner på facebook nog inte vill se ^^

http://www.facebook.com/pages/Pralinen/501496726554866

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Vizzla
4

Nej jag har lite svårt för det… Husdjur kan ju liksom inte skriva… känns barnsligt tycker jag. Men det är min privata åsikt.

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Smullis
1

Nej men Smullis har :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

vallhund
0

Nej, o inte jag heller.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

JasmiineN
0

Ja, fast den används inte.

Sajtvärd på Collie

[Forest]
0

Nej varken jag eller hundarna har fb

LinaK
1

Samma som för #7, mina hundar kan inte använda datorn 😉Därför har dem inte facebook eller något sådant.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

joheck
1

Skulle dom ha en egen personlig fb så skulle min egna vara väldigt tom😇Ser ingen poäng i det egentligen, om man inte har en massa vänner på sin som tröttnar på allt hundsnack dvs. Men alla mina vänner är hundmänniskor så det problemet har inte jag! :)

[typellisch]
0

#30 Känner mest att det är MIN fb och då får jag skriva hur mycket jag vill om min hund.. folk som tröttar kan göra så mina uppdateringar inte syns :).

Lilllens
0

Nej det känns lite overkill.

Jetaime
0

Nej inte facebook, men en blogg…. well. Det är ju min blogg, men den handlar till 99% om henne.

[Kakafoni]
0

RMSLiners , ska spana in din sida och sen kanske ställa en massa dragfrågor till dej! :-D

Jetaime
1

#30 Hahah! Samma här! ;)