Mopsvalpen är här!
Nu har hon kommit! Allt har gått fint! Hon bits inte, tuggar inte sönder möbler eller soffor eller sladdar och rumsrenheten går utmärkt! En helt underbar liten raddetass! Min fina lilla kamrat! Kom gärna med namnförslag, vi har funderat på Saga eller Zarani
Hon ser ut som en liten Saga 
Suuupersöt! 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Grattis! Gud så söt hon är :)
Håller med Sophie, hon ser ut som en saga 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Söt! Håller med de andra, Saga verkar passa henne :)
// Hannah
Nu vill jag inte vara en glädjedödare men om jag var du så skulle jag genast ta henne till veterinären och operera om näsborrarna… hon har ju inga! 
Tack så hemskt mycket! :) Hon skickar pussar!
#5 Ja, jag vet inte vad jag ska svara, jag anser att så länge min hund är frisk, och kan springa omkring och busa och gå långa skogspromenader precis som hennes mor, mormor och mormorsmor kan göra, är det inget konstigt. Det är inte bara mopsar som snarkar, eller blir ansträngda i värme, det finns massor av andra hundar som också gör det.
Dör en smula… Bland det sötaste jag sett! Älskar svarta mopsar. *gemig*hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gud vilken söt liten ängel! :D Grattis!
En riktigt liten Saga.
Pusspuss hälsar hon!
Vilken sötnos! 
Vilken kennel kommer hon ifrån? Otroligt söt.
Trick trick! 
Men Gud va söt hon är! :* de kommer gå toppen, mopsar är så lätta att handskas med!! Lycka till med henne! Hon ser ut som en saga! #5 de där var ju rent ut sagt helt onödigt att skriva! Jag kan ge lite namnförslag, som jag tycker om: Lea Tea Lova Viska Like Flicka Lysa Iza/ isa Hoppas jag hjälpte dig lite nu ;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jaa, hon är underbart enkel! Jag trodde att det skulle vara mycket svårare.
Åh, jag gillade Flicka, Lysa och Viska! Du gillar namn som slutar på A precis som jag. Svala och Ärla var också några alternativ :)
Flicka var ju ett vackert namn till tösen :)
Jo flicka, viska, och lysa är fina! :) En lite rolig sak är, jag skulle köpt en annan valp än Iza då som skulle heta lysa :P Jag tycker hon passar som Lea eller tea :)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Har oxå lite fler förslag på namn.
*Lina *Lara *Ida *Liza eller Lisa *Tara
#19 Hahah, ja runt 6-8 månader vill man skänka bort dom! :P ja Mops är världens mest roliga ras, kan inte tänka mig ett liv utan en(eller fler:P). Kom på ett till namn: Laura
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Vilken sötnos! Grattis! 
åh så söt hon är :D
Haha, vad söt mopskille! Jag får hoppas att hon håller sig som hon är nu! ;D och Tack!
Nala! :D Jättefin, verkligen!
Så söt!!
Tacktack! Det lutar åt att hon får heta Svala nu 

jösses vad söt liten en.. :-)
jag tycker att Hjärtat eller Järtat är ett fint namn på en underbar liten tjej.. :-)
//Linda
Gud vad kul, vilken sötis! Jag tycker namnet Udda är fint, som 101 dalmatinerna ;)
Mvh Emelie och hunden Kelly 
#29 det tycker jag med :D
Dem blir oftast vad man döper dem till ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gud vad söt jätte grattis tycker svarta mopar är så söta kanske för man inte ser dom så ofta :) Tycker hon ser ut som en Kattla
Grattis, så söt! 
Jag gillar Lycka, Lova, Alissa, Flicka (som redan har nämts) och Vilja 
Jag kom på ett till namn : Ilma gillar de skarpt!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka