Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 1120 ggr
[Surina]
9

Jag är så spänd !

Hej alla !!

Jag ska träffa min uppföddare igen på lovet ! Gud jag längtar så! för då har nämligen kullarna anlänt! Så jag kanske får se min framtida älskling på samma gång ! Tror inte jag kommer sova bra den här veckan i mellan…. vill bara att tiden ska gå fortare!! Jag flyger just nu på flyffia moln!

På nått sätt så känns det lite extra skönt nu! Att känna en liten seger! Fick så mycket skit ifrån både familj och nära om mitt val osv…. Men jag visade dem anorlunda! Flört

Ingen trodde att jag var mogen nog att ha en hund eller förstod ansvaret?! Men efter att ha argumenterat istortsätt hela den här tiden… så har det nu ändrat sig! Glad

Även om det nu inte skulle vara en tik i kullarna så känner jag fortfarande att nu har jag en STARK kontakt. Hon är verkligen jätte trevlig! Jag blev så inspererad av henne!

Jag är så himla glad! Det ska plåtas mycket också den dagen! Hehe! Vi ska försöka ta ett gruppkort med alla hennes hundar! Glad

Beckibus
0

Va roligt ! Lycka till ❕😃❤ hoppas att det blir en tik i kullen då !!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Loveradio
0

Kul :) man ska aldrig ge upp! Håller tummarna för att du får din tik :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Forest]
0

Kul :) Håller tummarna för att det ska födas en liten tik som är lovande Glad

Michaela-N
1

Nu hoppas vi att det går vägen för dig! Tummar och tassar för att du hittar din valp!

[Empisen]
0

Åh vad roligt! Hoppas allt går bra! Skrattande

sofiek90
0

Underbart! Jag träffade Rosette första gången under påskhelgen för 2 år sen :)

Hoppas det är en lovande tik med som du kan ta med hem om 8-9 veckor!

MVH

Sofie

EternalWinter
0

Du vet att jag och Sheldon håller tummar och tassar för att de ska bli en liten tik nu Glad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Tinwe
0

Vad roligt! Lycka till, jag håller tummarna för en liten tik till dig! :)

Jag förstår precis vad du menade när det kommer till stöd av familj. Min mor var mycket skeptisk till att jag skulle skaffa hund. But I proved her wrong! Ibland måste man helt enkelt lyssna på sig själv. :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Sigriiid
0

Vad roligt! Håller tummarna för att det blir en liten tik till dig.

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

bambiiii
0

Såå kuul! :D

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Magrat
0

Vi håller verkligen också tummar och tassar för henne.

Minns själv min extrema ångest innan valpningen, och sen oron innan man vet om man "får" en tik eller inte. Jag hade tur och "fick" mig en fin tik, men den där väntan innan är inte rolig.
Hoppas allt går vägen för dig den här gången!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Surina]
1

Tack alla !! Det betyder verkligen så mycket för mig att ni är med och peppar ! :) Jag lovar att jag ska ladda upp massa bilder!