Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 660 ggr
Cornelija
4

Måste bara säga..

Måste bara säga hur tråkig jag tycker det är när personer svarar på trådar och drar förhastade slutsatser av den lilla information som ni faktiskt får i ett inlägg.

Tänk på vad ni skriver för egentligen vet vi ingenting om varandra.

Detta är ett forum vilket är till för att diskutera och be om hjälp. Inte bli irriterad så fort någon ställer en fråga.

Det är ju lättare att skriva bakom en skärm, för ni vet inte vem ni svarar..

Detta är bara min åsikt!

Tack

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

Sophie&Segra
4

Precis! Detta är ett forum, till för att uttrycka åsikter, dela erfarenheter och disskutera saker.

Det är sällan man är på ett forum där allt är inlindat i bomull Glad

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Cornelija
2

#1 Och även acceptera andras åsikter och försöka se saker ur andras perspektiv ibland och inte bara från sitt eget ;)

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

Sophie&Segra
1

Japp, såklart att man ska göra det. Och hittils är det ingen som har skrivit jag har rätt - du har fel. Mao, vi accepterar varandras åsikter.
Det är ingen som behöver försöka se något ur någon annans perspektiv, visst är det att föredra - men det är ju upp till var och en Glad

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Mischa
6

Samtidigt är det också viktigt att man försöker formulera sig tydligt och ta med viktiga detaljer som gör att det inte finns lika mycke utrymme för spekulationer och exempelvis: gå igenom det man har skrivit en extra gång för att slippa onödiga missförstånd, samt en tydlig rubriksättning.

≧◔◡◔≦

KKajsa
1

Det är faktiskt upp till oss som gör inläggen att helt fritt välja att inte göra dem ochså. Sedan tillhör jag dem som inte skriver något jag inte kan säga direkt till personer jag träffar.