Nu har valp kommit :)
Nu har lilla Skoja kommit :) Eller ja i söndags . Hämtade henne i sthlm med flyg och snacka om cool valp Direkt vi hade chekad in började hon busa och sa inte ett knyst om att bli nerstoppad i buren . Hon var lite orolig i starten sen sov hon som en stock hela vägen tills vi hade klivit av planet! När vi kom hem började hon utforska lägenheten för att sedan få kvällsmål 2 nätter i rad har hon sovit och varit snäll. Jag funderar på om jag verkligen fick hem en sheltie eller om uppfödaren råkade skicka en krokodil :)Penny är lite avundsjuk men det börjar ge med sig nu :)

Men så söt!
Härligt med en snäll valp =)
Sicken sötnos o vad roligt o höra att hon är så ducktig liten valp :) Tror säkert att Penny o Skoja kommer bli bra vänner så fort Penny inser fördelen med liten vän :)
Så underbar!
Vi ska hämta vår nästa onsdag!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Jamen jag tror att jag avlider! Jisses vad söt man får vara då! 
Och vilket underbart namn du valt! 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Men gud vad söt 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Gud så söt! 
Vad kul att det gått bra, söt är hon också :)
Du får hålla tummarna på att hon behåller lugnet, men risken finns att hon snart är så hemmastadd att hon visar sitt rätta jag 

Vilken sötnos hon är! 
- Mvh Emma
Tack allihopa :)
#8 haha ja det är ju sant men undrar om hon kan bli värre när hon jämt hänger i mina byxor eller på möblerna ifs skällandet haha vi får hoppas på det :)
VAd söt hon är :D Älskar namnet :)
ååhåhåhåhåhå, vad söt 
Måste också påpeka att namnet är jättefint. Lycka till med henne!
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se