Trött Schäfer
Måste bara visa, tröttare och sötare Schäferflicka får man leta långt efter enligt mig :')
Ja detta är då alltså Atilas Xtra "Xoxie", som snuttar på sitt lejon, som alltid när hon är trött.
Hon går och hämtar lilla lejonet snuttar en stund och sen somnar hon med det i famnen.. Detta har hon gjort sen hon va liten pluttsi och helt enkelt inte växt ifrån.. Men söt är hon allt, eller hur? :)
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

men gud va sött! :D
vilket ansikte (; så himmla fint! ja hela hon var fin såklart! en riktig nalle :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
# 1 & 2, tack.. jamen söt är hon allt den lilla gosen! för en nallebjörn, det är hon verkligen.. överdrivet snäll, tillåter precis vad som helst från vem som helst.. bästa kompisen är kaninen här hemma, som gärna somnar inkurad i hennes svans :') så fin, det är hon både på in och utsidan!
Men gud vilken gullunge, låter som en riktig härlig Schäfer :)!
min hund brukar bära med sig en liten snuttefilt som hon lägger där hon ska sova och så lägger hon sig på den och somnar, hahah 

Vilket "hjättegryn" du har. Hon ser verkligen snäll ut =o)
Jag är själv uppvuxen med schäfrar och är en utav mina favoritraser.
Ha det gött!

Sötnos då! = )
Vissa hundar har verkligen underbara små egenheter.
Tack för alla söta kommentarer! 
Hjärtegryn är hon verkligen! Fler bilder på finingen finns här, hade helst velat lägga upp alla.. Men så jobbig tänker jag inte vara 
verkligen söt hund du har :)
#9 du hade oxå en söt hund 
#10 Han var väldigt fin. Tog bort honom 05 tyvärr..