Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1923 ggr
[Jeremina]
0

Ska sådant få hända?

Måste tala om något tragiskt!

Min svågers hund hängdes i en hiss för när hissdörren gick igen så åkte hissen ner fast kopplet var emellan.

Ska det inte vara skydd för sådant i hissarna? ska verkligen hissen kunna åka när något är emellan?

Som jag har gråtit Gråter

Miolina
0

Nej men stackarn :( Gråter Jag ryser jag bara tänker på det

Min blogg hittar ni här

Noa-Nisse
0

men usch! fy va tragiskt alltså! det är hemskt! jag vet en del nya hissar som stannar såfort man rör ett finger mot väggen. men det finns ju gamla hissar som inte är så bra… tyvärr…

Medarbetare på Hundar.ifokus

Nikkis
0

Och vad hände egentligen?
Var någon i hissen? Var någon med hunden? Var Hunden I hissen, själv?

[Forest]
0

Visst är det så att kopplet kan fastna i dörren o när man åker ner/upp så stryps hunden. Vart med om en annan sak fastnat (leksak) så vet hur vissa hissar funkar. Väldigt tragist. Nödstopp hade väl räddat livet men då gälelr det att man tänker snabbt och får av halsbandet med. Tragist detta iaf :*(

[MinRonja]
0

men shit :( stackars!

emma93
0

Så fruktansvärt! Stora värmande kramar till er!

[SarasB]
0

men va i h***te!

[Jeremina]
0

#3 Svågern hade tagit in hunden i hissen och skulle ta en kasse med in och dörren går igen och hissen börjar gå neråt. Han står alltså utanför och kan bara maktlöst höra hur hunden skriker.

Det är så ruggigt för hissen gick inte att trycka upp igen utan hjälp fick komma och öppna dörren men han var död på golvet Gråter

Jag har knappt sovit något i natt..stackars lilla Zorro Gråter och husse med familj!

[rightPAW]
0

Åh herregud blir alldeles förstörd. Stackars hund och familj! Styrkekramar till dem!

PetraKarin
0

Usch vad jobbigt Gråter

Jag beklagar sorgen! Tänker på er.

[Jeremina]
0

Som hundälskare så kan jag undra vad en liten hund kan ha gjort för ont för att förtjäna något sådant? Tack för all omtanke Gråter

Rafflan
0

Åh gud, är helt chockad, kan inte förstå hur hemskt det känns för ägarna, och stackars lilla hund :(

Miolina
0

ÅHHH nej stackarn *ryser* Stackarn skickar styrkekramar till er Gråter

Min blogg hittar ni här