Bilder på eran hund
Här är min Mexx, en Australian kelpie.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Min Alfons! Nu igen!!

#19: WOW, 15½ år, inte dåligt det inte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Glömde skriva att den grå heter Mulan o den svarta Nima

Och här kommer en ridgeback i sina bästa år, just fylld 7 år.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Måste också sätta in en bild på mina små älsklingar. Den vita dvärgen brukar ses på reklamfilmen om radiotjänst i tv. Den lilla svarta toyen har varit med i Henrik Schyffert film som gick nyligen i tv. Dom är det mysigaste som finns och jag har världens mysigaste dagmatte och husse till dom som bor i samma hus som vi. Dom bara älskar att vara där och jag kan jobba utan att ha dåligt samvete. Så bra som mina hundar har skulle alla få ha det.

Men oj hur har jag missat denna tråden? Jag som älskar att visa bilder på mina hundar!
Här är mammas/familjens gammeltant, Elsa. En bichon frise som blir 11 i mars, men fortfarande är lika livlig & glad som hon var som valp. :)

Felix adopterade mig när jag jobbade på SOS-animals i spanien där han bodde som liten valp. Jag ville inte ha en till hund igentligen & verkligen inte en sån lite ful valp. Felix gav dock aldrig upp utan följde mig som min lilla skugga & med tiden stod det ju klart att vi hörde ihop. :) Han fyller 4 till sommaren & har en charm som får alla på fall. Dessutom älskar han att posera för sin matte, som älskar att fota honom ;)

Enya min ögonsten. Det var kärlek vid första ögonkastet & efter det har hon varit mitt allt! Vi har fått jobba en massa med den enorma seperationsängest hon kännt då jag behövt lämna henne, men idag funkar det bra. :) Hon var 5 månader när hon kom till mig & hade då redan levt på gatan, bott i två olika hem & på ett rescue i spanien!

Sista & största killen i min flock samlade in som på ett bananskal då jag fann honom inte ens ett dygn gammal slängd i en soppåse med sina syskon. Inget av syskonen klarade sig. :(
Han växte upp till den mest underbara påhittigaste hund jag någonsin haft. :) Han fyller 3 nu i mars & det finns inte en dag som han inte får en att le med sina härliga påhitt. :)

smurfan_13 så fina hundar du har… =)

Jättesöta hundar
Själv har jag tyvärr ingen hund
men när vi flyttar till ett större hus (när nu det blir
) kommer vi kanske köpa en

# 68 Juve han ser ut som en Baloo el Bobbo

#69 - Söta namn, men nu har han fått namnet Nero.. :) Tack ändå!! :)
#71 - Tackar!! :) Haha.. Ja, visst är han fin?! :) Han var dock precis på väg att blunda på bilden, så de ser lite skumma ut.. ;)
En till bild.. Blundar helt på den dock.. :/ Men, men.. Svårt att få honom att stå stilla.. Han vill bara springa runt i huset, hoppa högt över trösklarna (som är 5 cm höga ;)).. Men han ser lite rolig ut med sina öron.. Ett labbeöra och ett newfoundlandöra (se #68).. ;)

Juve vad är han för ras.
Nero va ett kanon gulligt namn
#74 - Han är en blandis - 75% labbe, 25% newfoundland.. :) Tackar!! Det passar honom.. :)

Ojojoj vad fina hundar ni har. Här kommer lite bilder på min blandis Semlan

#96 vilken mysig "gammal gubbe".
*avundssjuk*
Texas o Iblis är så otroligt fina…….kidnappning 

# 108 hihi, vad stor o gosig han är!

Här är min vovve Gizmo på 2 år :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se