Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1141 ggr
[Ronon-m]
1

Indra med min systerdotter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så gulligt att se min systerdotter tillsammans med Indra. Det skiljer bara 2 månader på dom och dom är bästa vänner. Indra verkligen älskar Olivia och är så snäll mot henne! Dom pussar på varandra hela tiden och ska leka och vara med varandra jämt.

Tog lite bilder på när Indra hjälpte till att göra Olivia ren efter måltiden Glad

[Ronon-m]
1

:)

[Ronon-m]
1

:)

LLLINN
3

Vad gulligt Kyss. Har själv en barngalen hund, just att tvätta barnamunnar efter måltider är favoritsysslan här hemma Flört

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

monstermash
1

Så sött! =)

Karmatarerskanise
0

Härligt :)

[Ronon-m]
0

Ja dom är underbara! Glad

joheck
1

Modig systerdotter du har där, Indra skulle ju kunna svälja henne helTungan ute.

Jätte söta tilsammans!

[Ronon-m]
0

#7 Haha ja hon är helt orädd för hundar.. hon lever med en dobberman/samojed mix så hon är van, som tur är när hon är medlem i vår familj full med vovvar Glad Tack!

[Forest]
0

Sött :) Smarta hundar håller sig till småbarn alltid smakar dom lite extra gott Flört

Sophie&Segra
0

Hur är det med hennes ben? :)

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Hanna
0

FY vad lik "min" Indra hon är :O Hon är dock 5år gammal, men ändå. Samma namn, samma utseende :) Fin vovve!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Tarotstollan
0

Vad skönt med en egen fördiskareSkrattande! Helt gratis också! Sötnosar båda två!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pilon
0

Så gulligt hehe och..eem.. typ praktiskt och vad facinerande små barns och djurs relation till varandra kan vara:)

Men du brukar hunden slicka bäbisen runt munnen o så ofta eller? För jag har för mig att barn riskerar få vagel i ögat om det kommer in mycket bakterier. Och dte kan int evara så bra o ha hundens tunga runt munnen heller.
Inte för o förstöra glädjen ;)

[Ronon-m]
0

#9 Haha ja dom lär sig det snabbt Glad

#10 Hon är mycket bättre.. Jag ger henne antiflamatoriskt nu och vi ska ta en röntgen så fort vi kan efter att hon fyllt 1 vilket hon gör om 2 veckor!

#11 Va roligt! Det är kul att se hundar som är så lika varann, plus har samma namn :)

#12 Haha ja visst är det praktiskt Skrattande

#13 Ja det är underbart att se dom tillsammans! Nej hon är inte hos oss jätte ofta, någon gång i veckan.. Men Indra pussar mest på henne när hon kommer hem till oss och sen är Det olivia som pussar på Indra hela tiden. :)

Pilon
0

hahaha :) värsta pussbesatta är dom :)))

[Ronon-m]
0

Haha ja verkligen Skrattande