Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundträffar
Läst 2319 ggr
Michaela-N
0

Hundpromenad Stockholm

Nu sökes nya promenadkompisar i Stockholms-området!

Flyttade för några månader sen så nu har jag ingen promenadvän kvar, tänkte någon från iFokus kanske ville hänga på? Skrattande

Bara en intressetråd alltså.

Maadeleine
0

Jag söker också en promenadkompis till min labbe som inte har någon kompis att vara med för tillfället :(.

Skulle gärna också vilja ha en hundkompis till min hund :)

Sophie&Segra
0

Vart i Sthlm befinner ni er? Glad

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Tazzar
0

Jag brukar ibland miljöträna med min ena, som i vissa fall kan vara lite osäker av sig, och skulle gärna vilja ha en promenadkompis framför allt när vi miljötränar i stan. :)
Andra områden i Sthlm fungerar också lite beroende på var någonstans det är, så jag undrar samma som #2.

MelliPirelli
0

Undrar samma som #2, var i Sthlm? Glad

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

NathalieT
0

Jag skulle gärna vilja träffas på promenad, om det är i rätt del av staden :)

Michaela-N
0

Var det i så fall skulle vara beror ju på var ni andra befinner er :) 
Hade PM-konversation med NathalieT o hon föreslog Hundön på Drottningholm (aldrig varit där men det låter som ett bra ställe).

KvirrZ
0

Hundön är lite läskig vid den här årstiden tycker jag. Isen som kan ligga håller inte för hundarna och några har drunknat. Det finns inte något staket runt. 
Annars är det ofta trevligt där Glad

- Mvh Emma

Michaela-N
0

#7 Vi kan vänta tills det blir varmare också.

Cassii
0

Vi är på! Dock har jag hört att det blivit fel folk på hundöarna och där är det inte riktigt promenad, utan där släpper ju alla bara sina hundar Glad

Michaela-N
0

#9 Läste också det när jag googlade lite, att det kan vara dumt att gå dit på kvällar o så för att det är konstiga människor där.

Fast man kan ju promenera där omkring, sen släppa hundarna och när man vill gå vidare så gör man väl det :)

NathalieT
0

Jag har varit på hundön ett flertal gånger och jag har aldrig stött på "fel sorts människor" så att säga, det var dock ett tag sedan senast så jag vet inte hur det är nu Glad

[MatildaTure]
0

Var i stockholm bor du? :)

Cassii
0

#11 Var där för ett par år sen, men nu åker vi inte dit längre pga det Glad

NathalieT
0

#13 Vad synd att det har blivit så :( Det är ju annars en vädligt stor och trevlig "hundgård"!

Cassii
0

#14 Ja precis! Men har som sagt inte varit där på ett par år, det kanske blivit bättre igen Glad

NathalieT
0

Sen så finns ju gärdet, där kan man också ha hundarna lösa :)

Cassii
0

#16 O där håller de på att bygga en galoppbana.. :p

NathalieT
0

#17 Gör de? :o

Det hade jag faktiskt ingen aning om Tungan ute

Cassii
0

#18 Yes.. surt nog haha

Maadeleine
0

Förlåt glömde skriva att jag bor i bagarmossen ;) någon i närheten?