Nu är det bara 8 dagar kvar!!!
Tills jag får hämta min lilla valp.
Länkar till sidan eftersom man inte får ta foton. http://www.krilleskennel.com/ae-kull.htm
Visst är dom gulliga dessa shaffrar?! hihi
Grattis!! :D men jag skulel skaffat en flabbe! ;) *blänger på Rico som ligger upp och ner i soffan och sover ^^*

Haha flabbar vill jag inte ha. Schäfer är min absoluta hundras som jag vill ha igen. hihi

herregud vad söta. vilken är äster då?

Jasså har du hittat hit! hihi Jag är osäker på vem som är Äster men jag tror att det är hon som är på bild 5 från vänster och neråt. Men öronen som är lite sneda. För hon ska ha lite vitt fram. Annars är dom nästan identiska tikarna som jag fick välja emellan.
Vilka små söta fluffiga valpar ^^
Kan tänka mig att du längtar tills du får hem henne!:)

#5# Ha ha kerstin, har du glömt att det var du som var sinnesförvirrad och köpte fel sorts hund. Du hade ju inte dina glasögon med dig heller så du såg inte vad det var för sorts hund du köpte ju. Stackars dig inte lätt att vara så glömsk. hihi
Nu får dras med den där marodören i över 10 år innan du kan köpa rätt hund igen. Din dotter är ju bra mycket smartare än du. Hon har t o m 2 stycken ju.

#4 jättesöt! men det är ju alla… =)

Ja, precis skillnaden är ju bara att just schäfrar är vackra som vuxna också. :)
#9>>de finns de fler raser som är *fniss*

Så roligt att du ska ha en ny liten valpis. Då hoppas vi på en massa goa valpbilder nu. "ler"

#10# Ha ha tycker inte jag.
#11# Ja, jag kommer att bombardera er med foton sedan. Tills ni ber om nåd att jag ska sluta. *fniss*
7 dagar kvar?

Hihi japp det är det.

Är dom rakryggade? 

oj, glömde kolla bilderna innan! *förlåt*
Lycka till med din söta valp! 

Vad kul ! Grattis :D

#15# Vad tyckte du att dom var då? :)

#4# Det var hon som jag skrev om i inlägg 4. Har frågat Kennelägaren i dag.

naaaaw!! lycka till med den! vet du vad den ska heta än?

Haha nej det vet jag inte än. vi håller på och förhandlar om det hemma.

#18 mellan!
vilka sötnosar!

#22# Haha om dom var rakryggade eller inte alltså.

#23 dom var mitt i mellan tycker jag =)

Ja det är ju svårt att se sånt redan. Men det är inga utställningshundar iaf.

Nu är det bara 6 dagar kvar! 

haha, grattis! snart är de dags 

Hihi ja väntan är lång.
Lalalalalal *sjunger* xD

Nu är det bara 5 dagar kvar!!!!! 
hiiiimla långa fem dar va? :-)))))

haha det kan du ge dig på att det är.
32,

4 dagar kvar nu. hihi 
Åh, vad tiden går sakta.
Men imorgon är det bara 3 ;-) Väntan känns alltid lång!

Haha ja, det har du rätt i.
Det närmar sig;) sen vill vi se massa bilder!!!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Haha ja, det lovar jag att ni ska få. Ni ska få be om nåd för att slippa se mer foton sedan. *fniss*
haha det går inte att se för möe schäferbilder;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

haha nej, det tror inte jag heller. Så ni kommer att bli bombaderade med dom. Får se om hundarifokus pallar trycket. :)

Det är lugn! Vi fixar en egen tråd för vackra schäfrar.

Haha ja, det får vi göra sedan.

3 dagar kvar!!!!!!

Hihi…jobbig väntan. Tänkt lite på hur sylvassa tänder såna där godingar har så kanske väntat inte är riktigt så jobbig.

Haha hon får väl tugga på mina ben sedan.
Ja, gud vilken tid att gå sakta. Nu är det exakt 72 timmar kvar. Ska åka vid den här tiden på onsdag ungefär.
1 eller 2 dagar kvar??

Haha bara 2 dagar kvar. På onsdag ska jag åka vid 13.30-tiden. Tänk på mig då.
De ska jag försöka komma ihåg.. hihi.

#47 vad roligt ! Nu måste du ju vara på helspänn :D Hoppas det ska gå bra, lycka till och grattis ! :)

Hi hi tack och tack! Ja, jag går som på nålar nu. Tar sådan tid allting ju.

Nu är det bara 1 dag kvar gott folk! Hi hi i morgon eftermiddag åker jag och hämtar hem henne. 
Spännande värre. =)

Japp! *fniss*

bilder! :)

#54# Du har länken till valparna högst upp. Själv har jag inga än. Mer än dom två mörka som jag redan visat. Men jag ska ta i morgon.
Tror du att du kan sova inatt Gejsa?
Ser ut att va fina hundar. Jag gillar ju dom gulbruna med sadel. Om det var din valp på bild 5 v sida såg hon ju fin ut. Gilla den längst ner på v sida också. Men som sagt, såg fina ut allihop. Det är nåt visst med shaffrar.

#56# Haha det är tveksamt om jag kan göra det. *fniss* Ja, visst är dom fina. Min är lite mer pigment på än en del andra så det blir nog fina färger sedan.
Är du med sugen? En hanne kvar. :)

Har du bestämt något namn på henne än? 

Nej, jag funderar skarpt på Ronja faktist.

Bessie och Lowa är rätt fint med. :)

Alla tre va fina :)

Haha ja, det är ju det. Får se om jag kommer på namnet när vi möts igen i morgon. Det brukar ju bli så. Att man liksom ser vad vovven heter det den passar till.
#57 Hmm tack. Har för tillfället så det räcker som du vet
. Hade man bott på landet med inhägnad tomt så. Får väl se vad det blir efter dom här om sisådär en 10 år. Om man orkar med en stor hund då.

#63# Ha ha jag vet att du har mer än nog. Skojade bara! :)