lakan
Hej min hund håller på med vår säng hela tiden kan riva i sönder lakanen och sånt. Men vad kan man göra egentligen.
Nu vet jag ju inte hur du bor eller så men hade jag varit du hade jag stängt till sovrummet så att hunden inte kan riva sönder lakanen. Nu har vi inget problem med just det men här hemma så är det bara lugnt vila/sova som görs i sovrummet.
Hoppas du får andra bättre tips av någon som har erfarenhet av liknande problem!
Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/
Min kompis hade problem med att hennes hund gjorde så, hon la helt enkelt några kompostgaller på sängen när hon inte var där, så hunden inte kunde hoppa upp :)
"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"
Ett överkast sytt av något slitstarkt som bävernylon funkar också.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Min hund är likadan, jag gav honom två fleece filtar som han får riva sönder, jag sa till honom i en hel mening att mina lakan rör han inte för nu har han sina egna filtar, vet inte om de gjorde så mycket skillnad att säga så men hela lakan fick jag ha iallafall efter han fick egna filtar att göra hål i.
Låt inte hunden gå upp i sängen.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"