Valpbloggar
Någon som har skaffat valp nyligen och har blogg? Jag har själv en valp på 9 veckor, och har startat en blogg. Min andra hund dyker nog också upp en del, men det blir nog mest om valpen nu i början. Adress:http://pyttetassar.blogg.se
Länka gärna om du har någon, vore roligt att följa fler med valp!
Min hund är ju dock 10 mån nu, men jag började med hans blogg när han kom till mig - 18e Oktober 2013 ^^
Så finns några månader att läsa XD
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag fick precis hem min Rottweiler valp Nita och ska försöka blogga lite varje dag. Vi får se hur det går, har inte bloggat så mycket innan :) Adress: http://Rottie.blogg.se Bloggen är på engelska, men det gör förhoppningsvis inte så mycket ^^ Ps. Skriver från mobilen så vet inte om adressen blir en länk. Sköts sådant automatiskt i den nya versionen?
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
Jag skriver om min 11 veckors sheltie valp :)
Tejasmamma.se Min vardags blogg men kommer dyka upp mycket om lilla Ista (siberian husky 12 veckor) :)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Ja började blogga för några veckor sedan. Där handlar det bara om min Lancashire Heeler valp på 19 veckor. Har tyvärr inte kunnat uppdatera den de senaste veckan då jag bara har mobilen med mig på semestern. Men nästa vecka kommer den igång igen. :) Lifeofpascal.blogg.se Kan tyvärr inte fixa länk eftersom jag inte vet hur man gör från mobilen.
Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/
Jag bloggar om min 9 veckors mittelvalp :) angelikanordin.blogg.se
I have no sympathy for people without empathy
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag får hem min Malinois valp om 2 veckor och bloggar flitigt.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Tack för era tips, jag får kika!
Jag har en hundhemsida där jag bloggar om och publicerar bilder på mina två dansk-svenska gårdshundar, varav en är 10 veckor.