Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1544 ggr
Beckibus
0

Vad har ni köpt till er hund?

Hej!

Som rubriken lyder, vad har ni köpt till er hund?

Skoja får en rolig och en god klapp. Den roliga är en rosa gris som denna. Den har ett mycket mildare läte än dom hon har nu. Den goda presenten är massa ben och godis, de får alla hundar dela på. Sen kommer det väl LITE julmat ner i skålarna.  Flört

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Fliso
0

Grisöra :)

Sackum
0

Jag köper bara ätbart som julklapp, resten har jag redan nog av. ^^ Xavi har fått fyra paket med hundkorv, grissvans, tjursnopp och ett filéinlindat ben, han älskar att öppna paket!

Åsa S
0

Tuggben + jag har sytt en kattunge til varje hund.

Misarn
0

Vi köpte en KONG till Alice =)

lilla jag
0

Oj, tre pip leksaker och ett stort godisben. Sen en aktivering leksak och en egen sydd boll!!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

reverse
1

Loke har fått ett naprapatbesök (en present i förtid, för vi var där i torsdags) och på julafton kommer han få ett köttigt revben. Skrattande

//Lina

Beckibus
0

Mumsigt!

Jag tycker om att ge en god och en rolig, då har dom ju fått två förhoppningsvis uppskattade saker, men till slut tar väl fantasin slut.. :/

Det kommer nog uppskattas!

Jag funderar på att köpa en till Skoja både en aktiveringsleksak och vanlig leksak.

Va roliga julklappar! Hoppas att de uppskattas av dom!

Ååh revben, är inte de farligt? De är ju massa ben osv? Var köper du dom? Vad är ett napratprabesök?

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

IngaTrnqvist
0

Brownie ska få ett aktiveringsspel och en godishamburgare :)

Qepta
0

Grisknorr till alla hundarna. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

zoolatri
0

Hundarna får goda tuggben och färskfoder på julafton:)

reverse
0

#7 Ja, ett revben är ju ett enda revben, så ett stort ben med kött på alltså. Ges ben rått är det ingen fara. Sådant går att köpa lite varsom, många djuraffärer idag har frysdiskar med djurben och kött. Jag hyr in min hundtrimsverksamhet i en djurtillbehörsaffär i Bromma, så jag köpte helt enkelt av hon som har affären. Flört

Hundnaprapaten är till för att återställa normal funktion i rörelseapparaten hos hunden, som för människor alltså. Hundar som tränar mycket, som min, kan få besvär av spända muskler, överbelastning osv. Genom att besöka naprapaten den här gången fick jag till exempel reda på att höger skuldra var spänd och ledde till att min hund lägger mer vikt på vänster framben som kompensation. Så jag blev visad hur jag ska stretcha där i ett par veckor och sedan gör vi en ny utvärdering. Jättebra inför träningssäsongen (mest gör vi ju under de varma månaderna avseende cykling osv) att kolla upp sin hund lite, innan man får stora problem istället. Du kan läsa mer på Pigga Hundar, som vi besökte.

//Lina

[Forest]
0

Köpt 3 saker var till vovvarna. Varsin akterveringsboll i silikon låter inget när den andväns som de andra hårda akterveringsbollarna gör. Varsitt älgben rå så den är i frysen inslagen än, tas fram imorgon. Sen varsitt hushållsrulle med bara 2 små biter lever (tilllagad o torkad) väl inslaget så detta tar någ tid Flört Delar upp pakenten lite under dagen Enja har redan vart med inslagningen o sitter gärna o vaktar frysen när man är i köket. Oskyldig

Katten har med fått paket, han får kycklingklubba inte så väl inslaget o sen 3 leksaksmöss inte pälsade möss men iaf. Så här glöms ingen julklapp Glad

jag kan inte lägga under paket under granen pga Enja röjer o prasslar det lite roligt så är det någ hennes vips så var en jacka uppe som verkligen inte var hennes Tyst 

Säger med detta God jul alla o hoppas tomten kommer till alla Flört

[IsabelleA]
0

Ben får en Vaccination av mig då han faktiskt fyller år på julafton också. Annars får han äte gott, provsmaka köttbullar och prinskorvar. Skrattande

Viccan92
0

En leksak. Han fick det mesta förra helgen när vi kom hem från mässan

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Daniela1983]
0

Ingen speciell julklapp men däremot gjorde jag en beställning på hundleksaker, dags att byta ut de gamla.

Beckibus
0

Låter bra, priset var helt klart godkänt också! Var ligger de? :)

Kan inte låta bli att småskratta när man läser i tråden om hundar som får smaskiga ben så får Ben en spruta! Skrattande

De är nog många hundar som blir glada och nöjda!

God jul förresten för nu är det julafton! :D

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

Zaviie
0

Ett märgben o kanske prinskorv :P

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

fridaas
0

Här blir det var sitt torkat grisöra

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

kodex
0

Inget, jag har bakat hundkex, brukar jag göra till alla hundar i släkten och ge bort :)

polgara
0

Ts, mina får varsin sådan gris som du länkade till, Pyret får en gul o Rasmus en grå

Sen blir det tuggben åt bägge mina o syrrans vavva

LillPom
0

Jag har köpt min blivande tös en julklapp trotts att hon kommer i januari :D Men hon har fått en liten valp leksak som hon kan slänga runt hur mycket hon vill ! Samt lite extra godis :)

[Zlarviig]
0

Jag har köpt 1 kilo grisknorr till Mixa. Igår slog jag in en i hushållspapper och satte på en rosett, så hon ska få öppna den idag. Skrattande

Utav mamma ska hon få ett jättestort tuggben av råhud.

Sen så har hon fått färskfoder på morgonen, annars brukar hon bara få det på kvällen, hon har fått en extra stor påse (15 kg) med extra god mat, sen kommer väl även hon få LITE julmat i skålen Tungan ute

reverse
0

#16 Det ligger nära Brommaplan här i Stockholm, på gångavstånd från mitt trim, så jättepraktiskt för mig. Flört

//Lina

[Aremea]
0

Här får gårdens åtta hundar dela på 60 kg (ja, ni läste rätt) köttben. Eller ja, inte allt på en gång förståss…

Nathalie-G
0

En mjukishund med pipleksaker i alla ben, läderkoppel, mjuka godisstänger, grisöron och lite julskinka fick ha. Hunden har släpats med överallt sen han fick den!

Beckibus
0

Va roliga julklappar! Era hundar blir nog tokglada!

Skoja fick ju sina idag, kan ju inte påstå att hunden är smart alla gånger. Det slutade med att jag öppnade hennes gris och sula iväg, och hon glatt efter. Benet va hon inte särskilt glad över men de dög att äta på när vi var borta.

Skoja älskar sin!! Hennes absoluta favoritleksak!

Mysigt!

Aha, jag känner ju en i Stockholm som jag ska besöka och bo hos med hunden, får ta och boka in en tid då och slå 2 flugor i en smäll.

Var köper du de?! Till vilket pris?!

Jag gav min brors mops (hon var ensam hund där) en liten julpåse med gott i. Hon fick 2 minigrisöron, en torkad strupe, ett vanligt litet ben, och lite plockgodis. Hon blev jätteglad! Så roligt när det uppskattas!

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

[Aremea]
0

# 26 På mitt lokala slakteri. Styckas i valfri storlek och jag får ge 5 kr/kg.

Michaela-N
0

#26 "Aha, jag känner ju en i Stockholm som jag ska besöka och bo hos med hunden, får ta och boka in en tid då och slå 2 flugor i en smäll."

Ja det måste ju vara mig du talar om då? Nu var det länge sen vi sågs sist ^^

Jag köpte inget. Men Hugo fick en leksak från Hemliga tomten, ett tuggben och en leksak från min bonuspappa.

Beckibus
0

Var bor du då? :P

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

[Aremea]
0

På landet;) (utanför Örebro)

Beckibus
0

Aha får kolla om vi har något slakteri, då ska jag försöka få med mig lite ben..Glad

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

LinaK
0

Sigge fick en boll i typ latex/gummi som liksom bara är som ett skal Tungan ute Så himla svårt att förklara. Sen fick han tuggben.

Algot fick en liten IKEAmus och ett tuggben Glad

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Beckibus
0

Bjud gärna på bilder!Glad

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka