Tjej kastar valpar i floden
http://ourcompass.wordpress.com/2010/08/30/girl-throws-puppies-in-the-river-do-you-recognize-her/
Sprid vidare så man får fast henne. Varnar för jobbiga bilder i en film som finns på sidan.
Hur i helvete kan man göra nått sånt? Fyfan, den människan förtjänar fan inget bättre öde än dom stackars valparna! Hoppas nån hittarhenne och ger henne precis vad hon förtjänar!
Fyf*n! Blir så arg så att jag sitter och skakar.
Skulle jag få tag i henne så skulle hon få smaka på samma medicin.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Om ni har facebook så gå gärna med i denna gruppen.
Det är ju givetvis om henne.
fy fan vad hemskt, hur kan man göra nåt sånt, hon ler ju t.o.m och verkar tycka det är lite kul, skrämande vad det finns för hemska människor :'(

Rös när jag hörde valpen gny i början :(
Hur kan man göra så!? :'(
Fy fan! Hur kan en människa bli så kall? Finns inga ord för vad man känner!
Jag undrar oxå, hur mår hon och vad har hon vart med om som blivit så kall och utan medkänsla?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Psykopat.

IDIOT!!! :'((( Stackars stackars stackars valpar, hon måste haft en svår uppväxt… !!!
Man undrar ju också vem som har filmat det hela, utan att stoppa det!! :((((

Jag såg det där precis, så jävla hemskt! Straffen för djurplågeri är för snälla!
Jag såg också den precis..jag saknar ord för hur man känner när man ser detta. Finns det egentligen tillräckliga straff för sånt här? Något så fel och sjukt…Man får minst sagt smärta i själen av att se att männsikor gör så där…stackars valpar!
Saknar ord..blir bara så arg..
Dock är detta inte en tjej från Sverige och polisen har fått tag i henne och gett henne en böter på ca 6,000 euro?
Hon är minderårig och dom håller hennes föräldrar och skola ansvarig.
Personligen tycker jag hon ska låsas in och aldrig mera få se dagens ljus.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Jag har för mig att personen var ifrån ukraina där man kastar alla sina hundar första kullar i sjön för att ge deras andra kullar tur.. Men ser nu som #13 skrev en annan historia.. Vilken som är sann vet man väl inte..
Men hemskt är det ändå att man ens kan göra såhär emot djur.
#13 Det är ett barn vi pratar om. Ett barn som med all sannolikhet inte har haft en bra eller "normal" uppväxt. Man blir helt enkelt inte sån om man umgås med vettiga människor och får en sund fostran.
Hon har problem, stora problem. Och hon kommer, om hon inte får hjälp, säkerligen att skapa stora problem också. Men därifrån till att säga att man ska låsa in henne så att hon aldrig mer får se dagens ljus är det långt. Det tyder på att du EternalWinter, liksom tjejen i filmen, har problem med att känna empati och sätta dig in i andras situation.
#15 Det var det jag läste, men man ska ju inte tro allt man läser.
#16 Kanske låter som jag är en iskall människa..men människor som behandlar djur på det viset..jag kan bara inte tycka synd om dom.

Kolla länken, valparna lever som hon kastade i 5 av 6st lever.
Aftonbladet är det, flickan fick böter och hennes mamma har bortförklaring osv…

Vad bra att dem flesta överlevde :')
såg det igår, att dom levde alltså, dom hade verkligen tur :)
#10 Att ha haft en dålig uppväxt är ingen ursäkt till att göra så?! Finns inga ursäkter, det är psyket som gäller för hennes del eller fängelse, inget annat!!!!!
5 av 6 valpar överlevde tack vare en 75 årig pensionär som hittade dem.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh jag hoppas att någon ger den lilla tanten pengar så hon kan ta hand om valparna
Gud vilken underbar tant, förhoppningsvis kommer det ut att hon har valparna och kanske får hon då lite bidrag/hjälp från dessa snälla människor i världen :')
Men denna tjej måste ha mått riktigt psykist dåligt å behöver vård, dock undrar jag var kom valparna ifrån och varför gick hon ut över dem, hennes valpar som hon inte orkade med? mammas valpar och hon bråkat med mman så hon ville hämnas? eller mammas valpar men dem störde henne och hon inte gilla lukten? nåt måste ju fått det att gå ut över valparna :/
Stackars tjej men hon är verkligen hemsk i mina ögon, klart man kan må mentalt dåligt men inte f*n dödar man djur för det!? det e ju någon som lärt henne att djur inte har nåt världe och att inte ha några känslor för dem… (bara mina tankar, ingen ren fakta)

#22 Nej, det är ingen ursäkt, men det kan vara förklaringen. Jag försvarar inte flickan, hon behöver vård och har säkert haft en hård uppfostran som klarar av att göra något sådant. Hon saknar helt empati, sympati för andra varelser!!
#25 därför borde hon fått psykisk hjälp mycket tidigare!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
"Hennes mamma berättar i kroatiska tidningar att flickan mår så dåligt av allt att hon fått söka psykiatrisk vård" läste det på aftonbladets hemsida. Gamla kvinnan ska ju verkligen ha en eloge Och även Michael Bay som erbjöd hittelön!
Jag såg den videon några veckor sedan och klarade inte av att se hela videon utan att fälla tårar. Nu när jag ser aftonbladets artikel blir jag så glad och det är verkligen starkt av pensionären att ta hand om dem. Mjölkproblemet hon har lär nog lösa sig, hon lär nog få folk som skänker mjölk åt henne eller ett bidrag för att kunna hålla valparna vid liv. Nu hoppas jag att valparna får ett bra hem när de är leveransklara.
45 000kr i böter tycker jag är dåligt men Bosniens lagar kanske är annorlunda, man hade ju önskat att de skickat in flickan på ungdomsanstallt. Sen hoppas jag att hon förbjuds att ha djur och att familjens djur om sådana finns framförallt mamman till valparna tas ifrån dem.
Starkars valpar