Aktivering av tvåbening
Hur man aktiverar sin tvåbening
Känner du att du inte riktigt har tid och ork att släpa ut din tvåbening på promenad? Ingen fara, det finns aktiviteter du kan anordna som ger din tvåbening massor att göra. Detta pysslade jag med idag när tvåbeningen var och handlade.
Bädda ihop lakanet, kudden och täcket i ena kanten av sängen, hämta något din tvåbening gillar att pyssla med (i mitt fall föll valet på en kruka med vårens förodlade frön) samt gärna någon kartong att finstrimla. Vält ut innehållet i sängen på madrasskyddet.

Detta leder till att hon får göra massor med saker jag insett att hon gillar, dvs städa, stoppa in madrasskyddet i den där stora vita brummande saken, bädda nytt och så nya frön.
När hon kom hem så verkade hon bli jätteglad, hon sa att jag skulle få åka till Scan och så något om köttkorv.
Har du något bra tips om hur man kan aktivera tvåbeningar så de inte blir försoffade?
Vänliga voffsningar Don Casper "The Skithund".
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Haha! Skrattade högt för mig själv på tunnelbanan. Inte kul att komma hem till det där men sjukt roligt skrivet.
Haha det ger en faktiskt en liten tankeställare också. :P
"På natten är alla katter svarta"
😃😂 Min hund brukar, om jag sover för länge eller sitter vid datorn för mycket, komma putta på mig med cirka 10 minuters mellanrum. Det är rätt bra gjort av henne, hon har koll på tider.
Haha! Ja man får inte glömma aktivera sina tvåbeningar!
Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/
#1 Tack. Försökte se humoristiskt på det. Skulle jag bli arg när han hittar på sådana här saker skulle jag få gå omkring arg konstant. 😕
#2 Jo. Läste i en tidning en gång där artikelförfattaren ställde sig frågan om huruvida hundar trodde att vi människor tyckte det var kul att kasta pinnar/bollar och sprang och hämtade dom för våran skull. Det var en väldigt intressant tankegång.
#3 Jo, hundar brukar kunna klockan. Det upptäckte Pavlov.
#4 Nej det kan ju bli fruktansvärt, då kan dom ju få för sig att det är dags för dusch eller klovård. 😮
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
"och så något om köttkorv" haha!