Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
LĂ€st 765 ggr
[typellisch]
0

28 april - god kvÀll, snart!

Hoppas Ni alla haft en toppen dag! đŸŒș

Jag drog med mig mamma ut pÄ en promenad med mig och Molly. 20 minuter i skogen vart det och lite runt omkring. Sammanlagt var vi ute i 2 timmar och 15 minuter.
I 5 dagar nu har vi varit ute lÀngre stunder och mina vader Àr inte glada pÄ mig, hua ligen! SÄ bor vi lÀngst upp utan hiss, ingen höjdare med trÀningsvÀrk!

NĂ„, ja.. ha en fortsatt trevlig kvĂ€ll! đŸ€—

Swadika
0

God kvÀll :)

HĂ€r var vi ocksĂ„ ute en lĂ€ngre promenad pĂ„ eftermiddagen :) TyvĂ€rr inte i skogen men Ă€ndĂ„ en lĂ€ngre promenad. Annars har det bara blivit en massa mys idag och vi kanske gĂ„r ut pĂ„ en kvĂ€llspromenad senare om det fortsĂ€tter vara fint vĂ€der :)

Mvh Swadika
SajtvĂ€rd pĂ„ reborns 

[LinaP.]
0

Varit pÄ tÀvling idag gick rÀtt sÄ bra kom fjÀrde. Varit ute pÄ promenader och trÀnat. Om solen fortsÀtter lysa det kanske Ànnu blir en lÀngre promenad lite senare.

Hoppas du ocksĂ„ fĂ„r en trevlig kvĂ€ll đŸ˜ƒ

[typellisch]
0

#1 Åh, en kvĂ€llspromenad skulle jag nog ocksĂ„ kunna pallra mig ut pĂ„ :).

#2 Åh, grattis! đŸŒș

IngaTrnqvist
0

God kvÀll! :)

HÀrligt med lÄngpromenad! Brownie Àr sjuk (förkyld) sÄ hÀr blir det inga lÄngpromenader. Idag har han mest legat och vilat, sÄ trÄkigt nÀr solen skiner och man bara vill ut och trÀna eller gÄ lÄngpromenader i skogen.
men han blir bĂ€ttre och bĂ€ttre, sĂ„ snart ska vi nog kunna gĂ„ lĂ€ngre promenader đŸ™‚

[typellisch]
0

#4 Hoppas han blir frisk snart! đŸŒș

[LinaP.]
0

#3 Tack đŸ˜ƒ

#4 Åh, stackarn. Hoppas han kryar pĂ„ sig snabbt đŸŒș

mingman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kvÀll!

Vi har varit ute hos min mamma över helgen, i skÀrgÄrden. Min styvfar fyllde Är och hans syster kom för middagen med sina tvÄ hundar. En Àldre malle som inte var intresserad av att leka och en aussie som blev Fidels bÀsta vÀn.

SÄ efter att ha röjt med Kenzo lördag-söndag Àr Fidel trött, sÄ han har sovit mer eller mindre hela kvÀllen. Men kul har han haft, och en vilodag Àr rÀtt skönt ibland.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

[typellisch]
0

#7 HĂ€rligt 🙂

CHARMEN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Chester och jag var trötta efter gÄrdagens Àventyr sÄ vi tog sovmorgon sedan sÄ har vi trÀnat lite trix, kastat boll, jag gjorde Àven en kampleksak Ät Chester som uppskattades mycket:)

HĂ€lsningar Lovisa & Chester❀

[typellisch]
0

#9 👍