Det ultimata hundgodiset!
Vilket är det godaste hundgodiset din hund vet? Skulle vara kul att veta vad era hundar blir motiverade av:) Själv håller jag på och provar mig fram nu då jag inte har hittat det "ultimata" ännu har provat med allt från hans torrfoder till kalkon och korv och här näst blir det till att prova med ugnstorkad lever:)
Hälsningar Lovisa & Chester❤
Köttbullar och korv tror jag haha 🙂
Dock får hon det inte så ofta.
Tuggben får hon mest, och grisöra ibland (om jag hittar stora fina som ej är hårt rökta) 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hemmatorkade grishjärtan alla gånger😃 efter det kommer hemmatorkade kyckling- och lammhjärtan.
Min golden är matskadad o äter allt men kokt lever är det jag laddar extra med när det behövs.
Min flat är oxå matskadad o där har jag nog inte än hittat favvo utan allt går bra. bäst är dock att "ladda" med tennisboll. men det är ju inget godis
Min extemt kräsna Mudi går endast att träna med extra gott godis som rökt kycklingmage, gristryne o ja ni fattar sånt skit äckligt.
#2 låter mysigt hihi 😋 #3 måste vara skönt med en hund som är lättmotiverad?:) Det verkar ju så att ju äckligare vi tycker att det är desto godare tycker hundarna att det är;p
torkad blodpudding
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Min flat tycker allra mest om att få en leksak eller dummy med kaninskinn på - det slår allt godis. Annars älskar han mjuka mackor med smör och pålägg, det är bästa godiset :) Generellt sett tycker han bättre om mjukt än hårt/torkat godis, men eftersom han är en retriever så går det mesta ner!
Min cavalier gillar allt i godisväg. Och kattmat. Men favoriten är nog leversnittar från djurmagasinet;)
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
När det kommer till godis i form av bitar föredras köttbullar, korv, skinka eller liknande, före kokt eller torkat kött.
Annars är mjukost på tub en stor favorit här. Häromdagen hittade jag också en överbliven tub majonnäs i kylen, det var också absolut värt att arbeta lite extra hårt för!
Inez absoluta favorit är hund leverpastej jag köpte på en djuraffär XD De får hon dock bara när vi ska göra de tråkiga sakerna som föna eller kamma.
Vardag träning är det Planets Pets Chicken bar :)

Kattmat…:)
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Jag försöker hitta Nelsons favoritgodis. Det är inte så himla lätt, faktiskt. Jag tror att rå kyckling och kassler är favoriterna, men det kan vara för att han inte får det så ofta och att det därför blir extra gott.. 🤐
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Önskas absoluta favoritgodis…. http://www.zoomarknad.se/product-view.asp?catid=0&prodid=14166&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3F
Har provat torkad kyckling av andra märken, men inget får henne att gå igång som det här.
Annars får hon andra sorters torkat mjukt kött, samt egentorkat kycklinghjärta
Katternas torrfoder är poppis och de som #12 länkade till har en delad första plats med katternas mat.
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Skinka och kyckling :-)
Allt som är ätbart går hem hos henne.
Ost!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Idag prövade vi hemma torkat nötkött, hunden kom på varje inkallning och gick super fint ute på promenaden, det uppskattades! :)
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Rå nötfärs, kattmat och kalkon-pålägg om hon får välja. Dock är det ju inte så smidigt eller bra att ge för mycket av. Men har äntligen hittat ett köpegodis som är både nyttigt och som funkar i utomhus i träningen och det heter Natures Menu beef treats!
Min cocker äter allt, men kokt kyckling fungerar nog bäst. Alltså hon lyssnar helt klockrent när jag har kokt kyckling med mig.
Mvh Linn
Blodpudding som man har torkat i ugnen fast lite klibbigt inuti som bara en hård yta liksom jättegott ;)
Och sedan luktar det supergott-enligt henne
Min vovva älskar torkad lever.
Hittade lite lever på extrapris som jag tog hem och skar i små bitar för att sedan glömma bort i ugnen några timmar. Väldigt drygt också! Går inte åt så mkt då det går att bryta och samtidigt kan man göra ALLT för det… ;)
Bollar!!! Och ja, man kan försöka äta de när matte inte ser ;) Annars är rå köttfärs populär, tyvärr är det inte så praktiskt att träna med.
Valpen har inte fått prova så mycket än, vuxentorrfoder tycker han är värt att jobba för. Använder mjukost ute när de är mer som stör och inkallningen går hundra gånger bättre sen jag började med korv.
Idag har vi använt lite överbliven falukorv som godis inomhus va det värt att jobba för men så fort vi kom ut så va det inte lika gott😕 Så jakten på det ultimata godiset fortsätter;p
VoH Sen om man inte vill kladda osv.. Så är det PET planet Tuns bites, beef liver eller chicken twist :) Resten brukar ratas
Han äter eukanuba puppy medium. Jag köpte 1 kg puppy small att använda som träningsgodis. Det är inte jätteattraktivt, men han gör ändå det mesta för det.
Annars tycker jag bäst om kött. Ibland skär jag upp slamsor som blir över från matlagningen, lite kycklingfile, lite köttfärs. Då jag försöker ge så små bitar som möjligt räcker det med väldigt lite kött för ett par dagars träningsgodis.
Generellt försöker vi hålla oss till hans torrfoder och godis som är 100% kött.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Ost och kokt skinka brukar vara en favorit, annars funkar leversnittar och hennes gammla foder finfint.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"