Vart får man tag på detta ?
Doggy Professional Extra Valp 2kg
Vet någon vart man kan köpa de ? Alltså i affären inte på internet ? :)
Maxi har det t.ex :=) I alla fall här.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aha okej, jag hitta Doggy Junior där men har inte sett detta fodert där. Men ska kolla igen. Tack :)
I närmsta djurbutik?!
#2 Ok konstigt för här finns den.
Likaså på Börjes som ligger här :)
Vet inte om citygross har det.
#3 Få djuraffärer tycker jag som har det, knappt sett det i en enda djuraffär :)
#3 De finns inte på varken Arken Zoo eller Jäger Zoo (eget företag).
Och jag vet att Jäger Zoo inte har de för där har jag jobbat dom säljer bara dom "fina" märkena dvs ProPlan, Rc, Eukunuba etc.
#4 Fick ett svar att de kan finnas på Granngården, tur att man har nära dit :)
#6 Ok vad bra. Brukar dock vara dyrt där i regel :/
Ska du ha detta fodret hela tiden? För jag hade bytt foder längre fram sen till annat märke :)
#4 Ja så kanske det är, har jag inte ens tänkt på :)
#7 Hon åt de när jag köpte henne, sen skulle jag byta foder. Så blev hon dålig och var de i 1-2 veckor, (hade kontakt med veterinär) Och nu går hon på ett dyyyrt veterinär foder & jag tyckr märket är dåligt ( RC ) Hon har ätit de ett tag nu så tänkte prova med detta nu och sen se.
För att hon mådde bra på de när hon kom, men sen läste jag en massa och fick för mig att de var dåligt. Men de är ju induviduellt. Så testar igen :)
#9 Aha okej.
Ja RC är ej bra.
Ja varken RC eller doggy professional är direkt bra. Bästa är foder med högre kötthalt :) Men jag tycker du kör på detta ett tag nu tills hon blir lite äldre och ev byta sen när hunden ska över till vuxenfoder :)
#10 De var så jag hade tänkt :)
De fodret jag bytade till hette Ontari Junior. Hade 60% kötthalt tror jag de var.
#11 Ok inget jag hört om :)
Var på granngården idag, 85:- kostade den där.. När vi satt i bilen igen såg jag att den gått ut.. Hittade fodert på icamaxi och där kostade de 69:- . Så de var bara att lämna tillbaka de gamla fodert på granngården igen :)
#13 Som jag sa då hihi ;)
Fattar inte varför granngården ska vara mycket dyrare på mycket :S