Det äckligaste jag vet...
…är när våren kommer och "det som göms i snö kommer upp i tö".
Hundskit överallt. Man förväntar sig lukten av vår men känner bara lukten av skit som tinas upp av solen.
Så fruktansvärt äckligt.
Ni som vet med er att ni inte plockar efter hundarna (ni finns ju uppenbarligen)….börja plocka!
Riktigt tråkigt för dom som faktiskt har hund och plockar skiten efter sig att se andra bara lämna det.
Blä..🤮
~mikkan

Håller med! Jag arbetar som vaktmästare och det har hänt mer än en gång att jag kört grästrimmern rätt i en stor hundskit som srätt ut över hela mig.
Håller med dig!
Bakom oss har vi en gång/cykelväg och det är många som går med hundar där, sällan någon som plockar upp efter hunden. Så äckligt och försöker undvika att gå där så mycket som möjligt. Inte kul o behöva se sig för extra så man inte trampar i hundskit.
Nä, det är himla tråkigt att man måste gå och se sig för så man inte trampar i hundskit, det är helt galet….
Stör mig extremt mycket på hundägare som låter hundarna skita mitt på gångvägen och går vidare utan en tanke på att någon kan trampa i det där.
Det värsta är nog ändå såna som plockar upp men kastar påsen på vägen…vilken nytta gör det? 🤦♂️
~mikkan
Håller med dig till hundra procent!
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
ja usch, förstår dig! det är faktiskt respektlöst :/
själv är jag är överdrivet "upplockande", och plockar även upp i skogen där folk ändå inte kommer gå, förstår inte hur man kan strunta i det.
det är sjukt pinsamt att ha glömt påse! jag vänder alltid och går hem vid såna tillfällen. en gång fick jag till och med "avbryta" min hund för jag hade glömt påse. slarviga matte… har oftast med mig minst två påsar i vanliga fall men ibland kan man glömma :P