Nej nu har vi tråkigt!
Här sitter jag nu jätteförkyld sen två dagar tillbaka och hunden har nu börjat klaga. Korta rastningsprommisar och tugga ben hela dagarna är inte längre lika kul. Vi har tråkigt. Någon som har tips på inomhusaktivter? Klarar själv inte av så mycket just nu, ligger i princip däckad. Var ute och lekte och kampade för ett tag sen och hon blev väl lite smått nöjd men jag är helt slut! xD
Nu till det lilla kruxet då. Hon får endast äta sitt egna foder och tycker fodret är trist, måste man äta så måste mna men hon slipper helst så det är ju ingen dirket belöning om man ska träna in några trick och sånt (annar hade vi gänra gjort det!). Har fått tips om att gömma leksaker och det är kul men nu börja gömställena i den lilla ettan att sina…
Tips? 
Brukar själv leka dragkamp fast liggandes i soffan om jag är trött! Speciellt bra blir det om du har boll på snöre eller liknande, som du kan dra runt och "jojoa" med.. Lite ansträngande, men kräver ju inte så mycket energi från din sida :)
..Dock finns ju en risk att hunden hamnar i soffan! :P
#1 Det ska vi testa! 
Köp en aktiveringboll eller något annat aktiveringsspel? :) De är dock rätt dyra men en aktiveringsboll kan du lätt göra själc genom att klippa ett litet hål i en gammal boll. :) Bara fantsin kan sätta gränser!
Tycker hon om leksaker?
Jag brukar gömma min hunds favorit leksak (en räv) så får hon "hitta räven". Hon älskar de.
Besök min blogg: http://bumpi.se