Vart är det allt händer?
Hej!
Nu har ju den stora hundmässan och My dog varit men jag visste inte att det skulle vara så jag kunde ju inte komma :( Men vet ni något mer som kommer vara? Freestyle uppvisning el aglity, någon hund mässa? Skulle vara skoj att gå på nån sån och vetat lite mer i tid!!
Jag är också nyfiken på om någon vet om någon större hundtillställning. Gärna i Skåne :)
Tyvärr så är hundmässan och mydog de enda i sitt slag i sverige :) Ni får vänta tålmodigt till nästa år igen ;P
#2 Du har ju Malmö här nere i skåne…vet dock inte när den brukar vara, på våren elelr hösten. Kolla in sydskånska kennelklubbens hemsida :)
Malmö internationella hundutställning är 23 - 24 mars iår. Första gången jag skall dit så jag har ingen aning om de är uppvisningar och sånt också.
Vill man dock bara åka till en utställning och kolla på vackra hundar och shoppa bland några stånd finns ju alla utställningar på SKK,s hemsida
Freestyle tävlingar och agilitytävlingar hittar du på SBk tävling.
#4 och #5. Wiho! Ja Malmö valp ska definitivt besökas i år.
Fast ja pratar inte om malmö valp utan om den internationella hundutställningen för hundar i alla åldrar :P

Den internationella hundutställningen som anordnas i Avesta kommer säkerligen bli av i år också :-)
Det brukar vara en internationell utställning i Växjö varje år, den brukar ligga i början på november. Förr hade dom agility och lydnad vet jag men jag har något vagt minne av att dom hade plockat bort det på sista..
Det är ju inte jättelångt att åka om man bor i Skåne :) Det knepiga är väl om man vill kolla på flera olika raser då det är uppdelat på två eller tre dagar.
Ja, Malmö int. brukar ha i alla fall freestyle.