Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundträffar
Läst 2817 ggr
amela87
0

HIF träff på My Dog?

Tänkte om vi kunde ha en liten träff på My dog?
Vad tycker ni om det? Flört

Själv är jag där nästan varje dag men bara torsdag och fredag med vovven då vi ska stå i Cavalier montern.

Frida B
0

vad kul! men synd att inte jag kan :(

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Forest]
0

Hade vart vart kul o träffa er men tyvärr ska vi inte åka dit.

monstermash
0

Jag är där varje dag så jag skulle kunna träffas, jag har dock ingen hund. :)

amela87
0

#1 & #2 va tråkigt :( #3 jaså? Ska du jobba där? Ses gärna. Alltid kul med lite nya hund människor :)

monstermash
0

#4 - Nope, jag ska bara dit och kolla, ska fotografera! :) Ja precis, vore jättekul att ses, både med och utan vovven din =)

amela87
0

#5 kom förbi montern mellan 1 och halv 6 annars ses vi på lördag eller söndag.

monstermash
0

#6 - Ja det kan jag göra. Kan rota upp någon bild på mig också, så du vet hur jag ser ut. :) Är du ensam i montern?

amela87
0

#6 vist gör det nepp står med andra :) men du kommer känna igen Ruby hon är kort klippt.

Denna kommentar har tagits bort.
Noa-Nisse
0

Jag kommer att åka dit på lördagen men utan hund faktiskt. Ska gå runder och fota lite och kolla runder och köpa något kanske.

Amela 87, ska du stå i montern på lördag också?! :) isåfall kommer jag kanske förbi =) Kommer att kolla alla rasmonterna för det är så skoj!

Någon som vet vad inträdet kostar? jag har nämligen aldrig gått in där utan hund tidigare :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

amela87
1

#20 & 22 Tack! Glad
#21 Va roligt! Nä skulle egentligen stå bara fredag men dom bad mig hoppa in på torsdagen oxå. Så blir bara då jag är där med vovven. Annars ska jag dit lördag eller söndag(inte 100 % bestämt än)
Bara fota och kolla runt i lugn och ro Oskyldig Så vi kan ses då.
Vuxen är 130 om jag inte minns fel men sen får du massa förmåner om du är medlem i saker. Skickar länken så kan du kika Flört

http://www.mydog.se/sv/besokare/biljettinformation/

Skulle vara jätte kul att ses när man har chansen.
Var på Sthlms hundmässa nyligen och passade på att iaf säga "hej" till folk från nätet man annars aldrig träffar för alla bor så långt bortTungan ute

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ansvarar/ordnar för rasmontern för shetland sheepdog och kommer även att sitta där flera timmar (ett antal varje dag) med mina shelties. Imorgon ska vi ordna hela montern, ska bli skönt. Men det har varit ett jäkla jobb. ;) Dessutom är jag på plats på mässan 9-17 varje dag. Kom gärna förbi och säg hej. :)

Mvh Emelie Förlägen

monstermash
2

#35 - Jag svänger nog förbi dig någon dag, skulle gärna utbyta några ord om shelties, är nyfiken på rasen! :)

Redigerat p.g.a inehållet inte höll till ämnet MVH Johanna Medarbetare (Noa-Nisse)

Noa-Nisse
1

Alla inlägg som inte hör till ämnet har blivit redigerade eller borttagna!
Kan man inte hålla sig till ämnet så låser jag tråden på Trådskrivarens begäran!

MVH Johanna!

Medarbetare på Hundar.ifokus

amela87
0

#35 ska försöka komma förbi. Står du där med Cassi? :)

Ronja06
5

#38: Ja det stämmer. Står även med andra människor men, ja. :)

Nu är vår monter klar och redo!

Mvh Emelie Förlägen

Cassii
0

Sitter i sheltiemontern alla dagar lite olika tider :)

amela87
0

#39 jätte tjusig mont Skrattande Ska försöka kika förbi under mässan Flört

monstermash
0

Såg dig inte i Cavalier montern, TS.

#39 - Jag såg dig idag, tror jag. Men jag kopplade aldrig vem av tjejerna som var du. :P Jag tror det var dig iallafall, för det var väl din hund som låg och slöade på bordet? ;) Var bara en(?) sheltie i rasmontern när jag var där.

#40 - Kanske såg dig också i Sheltie montern då :)

Sigriiid
0

Jag sitter i kooikermontern med Bira, bredvid sheltiesarna även imorgon kl 13-15 :-) Satt där i em vilket var väldigt roligt! Kom gärna o säg hej!

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

monstermash
0

#43 - Då såg jag nog dig förut också, för jag svängde förbi kooiker montern. Det var dock en del folk där så jag tog bara ett infoblad. Kanske kommer och hälsar på Bira imorgon :)

amela87
0

#42 haha yes det var nog jag om det var en blenheim tik :P
Jag var den som inte var gammal XD haha kom gäna förbi imorrn eftermiddag med om du är där. och säg hej ^^

#43 Var super kul att ses! Bira är ju söt som socker ♥

monstermash
0

#45 - Jag såg bara en person när jag svängde förbi, och den hunden tyckte jag inte var korthårig som Ruby skulle vara.. Tyckte den var ganska långhårig. Tungan ute Japp, ska dit imorgon, så kan kika förbi då. Vilken tid är du där?

amela87
0

#46 Vilken tid var du där? Flört
Är där från 1 till 5-halv 6Tungan ute

monstermash
0

#47 - Vet inte, men innan 12 iaf. Imorgon är jag dock där på eftermiddagen så då kan jag kika förbi. Ska försöka våga presentera mig ;P

amela87
0

#47 haha då var jag inte där,stod från 1-5 Glad
Ja då gör det! Bara kul med nya människor. Du får säga att det är du med fåret som ikon på hif hahah så jag vet vem det ärFlört. har du med nån hund?

monstermash
0

#49 - Nej, jag har faktiskt hund ingen alls, så du kan passa på att promota cavalier för mig du, vem vet, kanske fastnar för rasen. Flört Hahaha men det kan jag ju inte säga, vad pinsamt. "Hej, det är jag som har ett får som ikon på iFokus." Alla andra runt omkring tittar på mig som jag vore dum i huvudet… Flört

amela87
0

#50 Haha det är mitt jobb Flört ska göra mitt bästa.
nej då det låter super,då fattar jag haha. Nä då säg bara va du heter (va nu du heterFlört) Det funkar bra det med.

monstermash
0

#51 - Haha jag heter Louise, jag vetetusan om det namnet är lätt att lägga på minnet dock? Flört Louise aka fåret får jag väl säga om du ser fundersam ut. Eller så är jag smart och spanar efter den kortklippta Ruby och säger, "Åh, är det Ruby?" … Är det inte det så har hon/du nog hört sitt/hennes namn och räddar mig. Tungan ute

amela87
0

#52 det kommer jag ihåg,har en kompis vars syster heter så ;)
hahah! Låter bra gör så! Glad

monstermash
0

#53 - Så himla tråkigt, försov mig totalt eftersom jag inte kunde somna förren två timmar innan jag gick upp, så jag stängde av klockan i sömnen. Skrikandes Missade både min läkartid och MyDog, så tro inte att jag dissade dig. Vaknade inte förrens sådär 13:30 så det kändes onödigt att åka in för att vara där i typ 2 timmar…

amela87
0

#54 Va typiskt!! XD

Aja finns fler gånger. Bor du här i Göteborg lr?

amela87
1

Blev att man stötte på en hel del människor,några härifrån med.
Roligt att iaf säga "hej" snabbt.

Här kommer en bild på finaste Kooikern Bira som ägs av @Sigriiid
Och en bild på Twix & Lexie som ägs av @Cassii

amela87
2

Blev att man stötte på en hel del människor,några härifrån med.
Roligt att iaf säga "hej" snabbt! Även om det mesta va stressigt haha.

Här kommer en bild på finaste Kooikern Bira som ägs av Sigriiid här på Hif

amela87
2

Och en bild på fina Sheltiesarna Twix & Lexie som ägs av Cassii här på HIF

monstermash
0

Kul att ni träffades iallafall :)

#55 - Ja, jag bor i Göteborg så vi skulle alltid kunna träffas någon annan gång kanske. ^^, Jag ska till MyDog imorgon igen, denna gången har jag min bästa vän med mig så jag kan inte försova mig. Flört

Sigriiid
0

#56 Ja det var kul att få ett ansikte o heja lite :-) Fin bild på min lilla tjej Jag är på My dog hela dagen imorgon också o ska stå i montern en del då det var lite ont om folk o hundar. Står nog 13-15. Ska även gå rasparaden kl 14(?).

// Emmily

monstermash
0

#60 - Jag kikar förbi rasmontern och hälsar på dig imorgon då. Flört Är du ensam i montern? Kul att du ska vara med på rasparaden! Skrattande

amela87
1

#60 Åh jag tänkte vila imorrn :(
Har så ont i fötterna haha XD tänkte dra på söndag.
Men har du inget för dig efter 15 kan vi ses med hundarna bara sådär? Om ni inte ska hem dvs :P

Sigriiid
0

#60 Jag vet inte riktigt hur det ser ut men förhoppningsvis så är vi två iaf :-) Vore kul om du kom förbi o hälsade! :-) # 61 Förstår att du är trött i fötterna! Själv var jag så smart att jag tog ett par nya skor så jag har rätt bra skoskav nu… Vi kan tyvärr inte imorgon. Efter rasparaden och montern så ska vi iväg på en liten familjeträff hos Biras mamma o ena syrran kommer också :-)

// Emmily

monstermash
0

#63 - Okej! Får väl samla mod och fråga vem av er som är Sigrid. Oskyldig

Sigriiid
0

Hihi :-) Jag är ganska lång med en brun hästsvans o är troligen svartklädd med en Bira kring fötterna :-) Emmily heter jag :-D heter Sigriiid på iFokus då jag började på hamster.ifokus då jag hade en hamster som hette just Sigriiid ;-)

// Emmily

monstermash
0

#65 - Jaha, jag tänkte fråga vad du hette, men sedan tänkte jag att det kanske blir att dumförklara mig med tanke på att du heter Sigriiid på ifokus ;P.

Jag är ganska kort (lite över 160 cm), och kommer ha gråa jeans, troligen svart t-shirt och grå mjukiströja. Har troligen mössa på mig. x) Kommer hänga med en (eller två) brudar som har glasögon! Känns som jag gav dig världens jobbigaste beskrivning av mig… Tungan ute

Michaela-N
2

#66 Du behöver inte vara rädd för att träffa Emmily, hon bits inte, det kan jag intyga Oskyldig

monstermash
3

#67 - Nej, det är väl det hon har Bira till? Oskyldig Haha nä det går nog bra!

Michaela-N
0

#68 Bira är också snäll Flört

monstermash
1

#69 - Flört Haha ja, jag vet, jag retas bara.

amela87
0

#63 Jaha,va synd. Men vi hörs på nätet annars och kanske kan vi ses nästa gång jag äri sthlm? Flört
Lycka till idag! Glad

monstermash
0

Idag var jag faktiskt i Sheltie & Kooiker montern, inte för jag träffade någon av er (?), jag kom en bit efter 12. Haha sheltien var gullig iallafall, började uttråkat naffsa mig i jackan och vilja leka och kooiker-montern skickade iväg mig med sin vattenskål för påfyllning. Flört

Förövrigt har jag fått ännu svårare att välja ras nu efter att ha diskuterat yttligare i rasmontrar… Att det ska finnas så himla många raser! Tungan ute