Vad gör era hundar för konstiga saker? xD
Dobby talar om när det är stopp i avloppet… (vilket det är rätt ofta här O.o) Han rusar till brunnen på baksidan och gnäller med nosen mot springan under locket, då vet man att det är stopp xP
Han är oxå besatt av sånna där brunnar med galler som finns på vägarna (jag vet inte vad dom heter) Han börjar dra i kopplet så fort han får syn på en, och ställer sig och viftar på svansen och skäller tills man kastar ner nånting i brunnen, då får man gå vidare x)
Ja visste inte att det fanns avloppshundar x'P
Vad gör era hundar för knäppa/udda saker? xD
Haha, har heller aldrig hört talas om nån avloppshund!
Eros dansar. Det är väl en konst som många hundar kan, men Eros har aldrig blivit inlärd att göra det. Han kan det av sig själv och han gör det när han blir glad =) T.ex. när vi möter en annan hund, när jag kommer hem, när han ska få nått gott osv. Men han kan det även på kommando.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Frankie brukar ligga på ryggen och sova i sin korg:) Det ser jättegulligt ut!
Skorpan kommer alltid när jag lagt mig i sängen på kvällen och puttar på täcket tills jag lyfter det, sedan kryper hon in och snurra runt för att sedan lägga huvudet på kudden med täcket upp till öronen. Vet inte hur många gånger jag har fått puttat till henne för att hon snarkar mig i örat, det är fler gånger en jag puttat gubben iaf 
Hades börjar med att jaga sin svans för att sedan attackera sin baktass samtidigt som han låter helt galen ;)
Kiwi kan öppna dörrar, så ibland testar hon att öppna ytterdörren för att springa ut, och det har hänt flera gånger att vi glömt att låsa. Och då är det full fart i henne.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
min hund skrattar på ett annorlunda sett hon ser ut så här .. hon ser aggresiv ut :P men hon är ju bara glad :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#6 Haha :) Lätt att misstolka det leendet :)
#7 aa de brukar ju misstolkas XD
#6 haha ja hon ser inte glad ut iaf =P
#9 hehe nej men hon är de hehe :) hon gör ju inge ljud :P

Min vovve Lilly trampar på "pedalen" till skräpkorgen som står bredvid matskålen när hon vill ha mat:)
min snodden lägger sina leksaker fint på rumsbordet ;-)
Vår hund Zacco som är 10 år kan massor av konster.Bla dansa med människor, han klämmer fast tassarna runt midjan på en om man säger "ska vi dansa"sen stampar rejält med tassarna och viftar på svansen, sedan kan han rulla runt, spela död om man lossas skjuta,hoppa hinder m m . Han är lättlärd men är lite latare nu för tiden av förklarliga skäl. Men han har lite egna trick för sig också som inte är så bra bla smyga undan när vi är ute på gården och smita iväg, äta upp valpens mat, tigga vid fika bordet så seklet rinner, lite bortskämd med andra ord men jättesnäll.

Velvet påminner mej om jag satt igång mat på spisen eller i ugnen och sedan går och gör nått annat då kommer hon och tittar på mej och sen springer hon in i köket för att påminna mej om spisen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#14 Hon tänker säkert…här vankas käk nu får väl matte rappa på =D
sådär gör ecko med.. när jag kokar nått så springer han iväg, kollar och springer in till mig igen och säger till. Rätt bra, för jag brukar glömma:)
även när de ringer brukar han springa till telefonen, skit bra när jag inte hittar den. för då hittar ecko den till mig:) hihi
annars är de väl hans har-ryck! Han får ryck och rusar runt som en hare.. kan hålla på och springa i 140 ett bra tag.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#15 Jag tror snarare hon tänker att matte inte ska bränna maten så den inte går å äta för då blir matte på så tråkigt humör =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Alfons kan stå på ett ben och bita sig i svansen.
Så kan han rulla runt öronen också, samtidigt som han sticker svansen i högra örat.
*ASG* Alfons är duktig han ;)