Hur jobbar ni ? :-)
Jag ser ofta lappar ute om människor som behöver ha hjälp av någon som går ut med hunden mitt på dagen.
Skulle vara kul att höra hur ni får vardagen att gå ihop..

Mormor är som en "delägare" till ludde, eftersom hon har
honom på dagarna då vi är i skolan och mamma o pappa
på jobbet! Jag tycker det är perfekt eftersom morfar gick
bort för inte så länge sedan och då får mormor sällskap :D
Sedan när skolan är slut kommer jag för det mesta och tar
hem honom.

Själv har jag inte det problemet alls då jag (när jag inte är mammaledig) jobbar natt.
Så här är det alltid någon hemma hos hundarna 
Jag är hemma hela dagarna, dock får vi se hur det går i höst. Men far jobbar natt, och är hemma på dagarna, så om han tar en längre på morgonen, en kort kissrunda mitt på dagen, så ska det funka. Eller om jag kan börja senare, och ta ut henne. Eller sluta tidigare. Vi får se. :)
Mamma tar med sig hundarna till jobbet :) Annars börjar hon tidigast jobba klockan tolv, och då är hundarna ensamma max tre timmar om dagen, eftersom jag kommer senast hem tre.. ^^
Har mina högskolestudier på distans, så jag är hemma med Eros. Ibland har jag praktikdagar på en skola (ska bli lärare) och då är Eros hos min mormor! =)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
I vintras när jag har pluggade fick jag gå hem på lunchen och rasta vovvarna, inga problem. :) Bor nära skolan..
Nu när jag jobbar har jag alltid med mig vovvarna. :) Jobbar så knäppa tider så det skulle aldrig fungera annars.
arbetslös =P
Jag jobbar 6 timmar om dagen när jag är arbetsför, då brukar Skorpan vara själv i 4 timmar för mina barn är hemma till 8 på morgonen. Nu är jag hemma med henne hela dagarna för jag har varit sjukskriven nästan hela året =)

Jobbar 50%, så jag jobbar 2-4 dagar i veckan. Raksha är med på jobbet, huskygänget i hundgården dagtid.
När vi flyttar nu, kommer huskyflocken att bli utehundar på riktigt. Fast Vidar som är för dåligt pälsad f¨år fortsätta sova inne, tror jag. Bra för min allergi att inte ha 6 hundar i sovrummet…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Ska snart arbetsträna 3 timmar per dag och då får min mamma ha honom hos sig.

Jag är arbetslös så jag är hemma hela dagarna med hunden och är dessutom dagmatte till en grannes hund då dom jobbar
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!