Ni kommer smälta!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kolla in detta urgulliga klipp på två bästa kompisar :') hundar är verkligen det bästa djuret som finns!! <3
Medarbetare på Hundar.ifokus
Vilken snäll vovve :)
Skade skulle ha legat i pölen tillsammans med barnet! :P
Sjukt gulligt, vilken underbar hund!
Kan säga att igår smälte jag! Vi hade en två årig flicka på besök, vi satte oss brevid Dolly och kliade och gosade med henne ibland burade tjejen ner ansiktet i Dollys päls och gav henne en puss. Dolly låg lycklig och viftade på svansen efter ett tag somnade hon och började snarka, då trodde flickan att hon var en tiger! Hihihi! Och sedan ville hon att "tigern" skulle jaga henne och det var Dolly med på så dom sprang runt i lägenheten, flickan skrattandes och Dolly svans viftande. Sedan ville flickan ge Dolly godis och jag sa vad hon skulle säga för att Dolly skulle göra det hon ville och lilla söta Dolly gjorde verkligen sitt bästa och gjode det mesta. Stolt matte!
// Nadja

>>>Malum domesticum<<<
Himmla sött måste jag säga det syndes att de var fina kompisar dom två 
Så söta!
I sommras när Curlyklubben arrangerade en utställning i Forshaga, så hade dom "Barn med hund"-utställning för skojs skull. Med tävlade 3år och uppåt. Så himla sött! Och hundarna är så underbara när dom följer och accepterar barns vilja (: