Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1464 ggr
lilla jag
0

Misslyckade bilder som blev bra bilder!

Hej!

Tänkte göra en tråd där vi laddar upp Misslyckade bilder som blev bra bilder! Berätta historien om hur det gick till och sen ladda upp bilden.

Hoppas ni laddar upp bilder nu!

//Olvia

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här tog jag idag!

Jag skulle ta en fin bild på Trixi då hon såg på mig så sött, men då jag skulle ta kortet kom Bella och slulle springa på Trixi. SDjälvklart tittade Trixi bort och bilden trodde jag inte blev bra! Men titta, den blev ju kanon bra ju! "Hehehe"

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

Putt!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Viccan92
0

Jag håller med den blev jättebra. Riktigt häftig.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

JoannaLi
0

Den här blev ju fel på alla sätt, kameran lade fokus på gräset nanosekunden innan jag tryckte på avtryckaren, Jappe gömmer huvudet, han ligger dessutom i en vinbärsbuske, men jag tycker ändå att den blev så himla charmig! (det han gör på bilden har blivit hans nya favoritlek; så fort kameran åker fram så leker han tittut, oftast i gräset! = han gömmer nosen i gräset och ser upp 'under lugg' sådär hjärtsmältande gulligt!) <3

Fridaaaa
2

#2 Du behöver inte putta upp tråden samma dag som du gjort det:P

Jag raderar alla mina misslyckade bilder :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lilllens
1

Skulle fota Holly när stod jättefint och så började hon skaka på dig, men den blev rätt bra ändå.

Randigatassar
6

Skulle fota Etsa när hon hoppa efter bollen, men hon va snabbare än kameran och detta blev resultatet Tungan ute Men bilden blev iaf rolig=Lyckad? Flört

dermot
3

Ena sekunden var hon still och skulle bli ett fint foto, andra sekunden skakar hon sig, jag försöker skydda kameran från vattnet och detta blev resultatet..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~