Liten eller stor hund först?
Jag vet inte om jag tänker helt tokigt nu men jag måste fråga.. Är det bäst att skaffa en liten eller en stor hund först om man vet att man vill ha både och? Jag menar inte att man skaffar dem tätt inpå varann men om man har den lilla hunden först och den blir vuxen och man skaffar hund av en stor ras sen och den nya "växer om" den gamla, kan det blir bråk då? Självklart ska man lära sina hundar att samsas med varandra osv men är det smartast att skaffa en stor först? Min fråga är alltså om det kan bli fel i rangordningen pga att den första hunden "som bestämmer" blir mindre och det då blir "störst först"
Haha otroligt rörigt inlägg… Hoppas att någon förstår 
Fel i rangordningen blir det inte, däremot måste man tänka sig för om man skaffar en stor och en liten hund. De små kan fara illa vid lek och bus. Varför skaffa En stor och en liten förresten? Vad vill du ha ut av hundarna?
#1 okej. Jo det klart. Har alltid haft liten hund och jag trivs med det, jag vill ha en stor med. Skulle vilja ha något i storlek med labrador el liknande som störst. Liten JRT eller kanske mindre.. Är inte säker och ska ändå inte skaffa hund än på något år..