Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utställning
Läst 748 ggr
[Surina]
0

Norrköping Utställning 18-19 Agusti! 2012

Hej alla !!

Nu är det snart dags för Norrköpings utställning igen! :) Jag ska dit båda dagarna den här gången och hoppas att flera ska dit och ställa ut eller kanske bara titta runt lite ? :)

Säg gärna ras ni ska ställa ut? Kommer att plåta mycket som läggs senare upp här :)

russin
0

Absolut, då det är ett stenkast från migSkrattande söndag är vår dag.

Ser med spänning fram mot det då det gick alldeles särdeles bra i Askersund förra helgenOskyldig

[Surina]
0

Jasså det säger du ? ;) Berätta gärna

russin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

6 heeler på plats och jag ställde båda mina töser. Min lilla 1,5 åring fick ett Very good med kanonfoin kritik - men domaren ville ha mer av allt. Hon är litenTungan ute

Min 9,5 månaders Polly däremot gjorde storslam hennes första gång i juniorklass. Hon tog sitt första CERT och slog sen även den nybakade championhanen och blev BIR. Bättre start kunde det knappast bli officielltSkrattande

russin
1

Ska bli spännande med domaren på söndag, för det är en domare som aldrig dömt rasen i Sverige tidigare, så jag vet absolut ingenting om henne eller vad hon kan om rasen i helhet. Verkar vara en allrounddomare i alla fall när jag kollat vad hon dömt tidigare.

[Surina]
0

Jag håller tummarna för dig ! :D Hoppas allt går bra :)

Viccan92
0

Oj är det nu i helgen? Jag och min fästman skulle hitta på något ihop hade vi tänkte nu i helgen. Kanske man kan åka dit då.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Surina]
0

Ja det är ju riktigt roligt ! :) norrköpings utställning har mycket plats också XD

Viccan92
0

#7 Oh ska fråga honom om vi kan åka dit. Är över ett år sedan jag var på utställning. Men han kanske inte är så intresserad. Får hålla tummarna.

russin
0

är mycket trevlig shopping på Norrköpings-utställningGlad

[Surina]
0

#9 så sant! :D Bra att många tar kort nu också ;)

rebz
0

Synd att man är sjuk, annars hade jag velat åka och titta. Får väl bli nästa år istället.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Viccan92
0

Hur mycket kostar inträdet? Konstigt nog sa min fästman inte helt nej. Det är mer bensinen han pratar om.

[Surina]
0

30 kr för parkering och sen 60 kr för vuxen inträde :)

Viccan92
0

#13 Okej då blir det nog inget men man kan hoppas.

russin
0

Vuxen

60 kr/dag

Pensionär

40 kr/dag

ÖKK-medlem, SHU-medlem,

gratis

Barn under 12 år

gratis

Familjebiljett

140 kr/dag

NathalieT
0

Jag ska inte det, men Pelle ska ställs ut :)