Bilder på era husdjur? :))
Skulle bli jätteglad om alla som läser detta visar en bild (eller fler) på sina/sitt husdjur, skriv isåfall gärna namn, ålder och ras/art också! :D (Jag ändrade från bara hundar till alla husdjur, haha..)
Själv äger jag en hund, blandras; svensk lapphund, finsk lapphund och collie.
Hon heter Sippan (mobba inte hennes namn, hehe) och är 5 år, :D
Åh vilka vackra tussar du har då :)))
Verkligen jättefina! :D
Rufus (cremefärgad). Föddes hemlös på gatan - är nu en bortskämd innekatt. Underbar, älskvärd katt. Ett år gammal och min lilla bebis 
Toulouse (rödvit). Blandras perser/huskatt. Ångrar att jag stödde en sådan avel… Han är dock jätteintelligent och kan fler tricks än hunden jag går ut med! De som säger att katter inte kan tränas har totalt fel hehe. När han var yngre och ensamkatt här hemma så följde han alltid efter oss, som en hund, när jag och sambon tog promenader runt kvarteret.
Åh, vad fina alla småtussar (och eventuella sköldpaddor, visst är sköldpaddor roliga? :D) är, skulle kunna gosa ner mig i alla mjuka pälsar och må hur bra som helst ;) Man blir nästan sugen på att skaffa massa fluffiga djur (och fler sköldpaddor, hihi ;D) och gosa och leka med dom. Djur är tamejf'n det största intresset jag har.
*Ler mitt nu-är-jag-trött-och-börjar-bli-busig-har-ni-några-problem-med-det-eller-léende* 
#17 & #18: Men gud vad kul med råttor :D Så söta dom var ;)))
#22 Ja dem är underbara! Tack så mycket 
#20; nejmen, han lipar åt mig 
#21; Haha, hade faktiskt tänkt döpa mina blivande två sköldpaddor till exit och oboy :D annars kan jag ju ta oboy och lime, meheheh.
Eller Oboy och Shadow.. (båda är hanar, så om ni har förslag på andra namn tar jag meeeeeer än gärna emot dom här bland kommentarerna, skriver nämligen ner alla mina/andras namnförslag) ;D
#26; Hälsa Ruben att han är en jättefin kanin! :D
#14; "Ey du, Hugo, du är vackör du!" det där "ey du" vet jag inte var det kom ifrån om jag ska vara ärlig, stör mig bara på att alla killar i skolan säger så innan dom säger något.
#27 haha ska göra det ;)
Mina djur.Inte samma ordning som på bilden.Hade även en hamster som hette Casper som är med på bilder,fast han är död.

Helt namn: Lucky Bonny
Namn: Bonny
Smeknamn: Bobbo,Bånni
Kön: hona
Art: vintervit rysk dvärghamster
Färg,teckning: sapphire pearl
Vi köpte henne: 3 maj 2011

Helt namn: Little Lilly
Namn: Lilly
Smeknamn: plutten,snuttan
Kön: hona
Art: vintervit rysk dvärghamster
Färg,teckning: sapphire
Vi köpte henne: 24 mars 2012

Helt namn: Lisbeths tvåan
Namn: Sky
Smeknamn: Skype,ski
Kön: hane
Färg,teckning: koboltblå-Dominantbrokig-opalin-Gulmaskad-Typ 2
Vi köpte honom: 2 april 2012

Helt namn: Lisbeths trean
Namn: Safir
Smeknamn: Smurf,zafir
Kön: hane
Färg,teckning : koboltblå-Dominantbrokig-opalin-Gulmaskad-Typ 2
Vi köpte honom: 2 april 2012

Helt namn: Advantics Karusell
Namn: Willy
Smeknamn: Wille,William.
Kön: hane.
Ras: papillon.
Färg,teckning: vit/sobel
Vi köpte honom: 21 juli 2012
//Flöffo
Så fina djur! :)
Lägger in en bild på mina flickor också. ;D
Namn: Aika (röd) & Chelsea (grå/beige)
Ålder: 7 år, 4 månader
Ras: Tervueren
Åh så fina alla är ;)
Namn: Red Goblin's Izor
Ras: Belgisk vallhund - Tervueren
Ålder: 17 månader
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#40; ååååååååååååååååååh sköldpaddaaaa!!! <333333333333333
Visst är det otroligt roligt med sköldpaddor? det är ju liksom inte så många som har sköldpaddor. Nu har ju jag dock vattenpaddisar men sköldpadda som sköldpadda ;D
Namn: Qepta's Chili Isabella chan & Qepta's Livrädd med stil
Ras: Harkorsning
Ålder: 6 år & 2 år
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Namn: PippiAdolf's Rödluvan
Ras: Belgisk Hare
Ålder: 14 månader
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Och en bebisbild på Intro, drygt 7-8 veckor på bilden. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Namn: Lisa
Ras: Papillon
Ålder: 9år
(inte min på papper men har skött om henne sen hon var 8 veckor, troligtvis skrivs hon över på mig snart)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#5 Haha så jäkla cool 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#48 Tack så jättemycket, jag ska hälsa honom det! :D
Åh, vad fina husdjur alla har! Svårt att låta bli att bli kär i så söta djur!
<3
Glömde säga att min hund är världens kämpe, hon gick igenom sin 4 stora operation för någon månad sen. Och hon är 11 år !
Hon fick operera bort livmodern för att den blev infekterad när hon löpte.
Samtidigt tog de bort en kula, som KUNDE varit canser, men det var det inte. Och "alla" andra gånger hon operarats har hon tagit bort likadana kulor, men det har aldrig varit canser i.
Och nu har jag börjat märka en till knöl på hennes mage, samma som de andra "kulorna" , men jag tänker INTE låta henne opereras igen om jag inte märker något konstigt med henne.
Jag har ett mål, att aldrig mer åka till Blå stjärnan. Vi har vart där så det räcker!
Här är alla mina godingar.
Överst från vänster:
* Fylsta´s Helvie "Vivvi", vit rödögd Liten rex 4 månader.
* Solöns Ulva, white zobel blå Dvärgvädur 1 år, 3 månader.
* Zvintos Aslan, white zobel blå Dvärgvädur 3 månader.
Mitten från vänster:
* Sandåsen´s Frasse, white zobel brun Dvärgvädur 3 år, 3 månader.
* Kalle, madagaskar Hermelin rex 1½ år.
* Zvintos Beatrice, white zobel brun Dvärgvädur 9½ veckor.
Nederst från vänster:
* Zvintos Benjamin, white zobel blå Dvärgvädur 9½ veckor.
* Meder´s GoldDog Divinium Liv "Evi", brindle Staffordshire bullterrier 1 år.
* Meder´s GoldDog Chinwendu "Grim", svart (lite brindle) Staffordshire bullterrier 2 år, 3 månader.
Namn: Valentin
Ras: Boxer
Ålder: 15 månader
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Namn: S*Fennec´s Waltzing Matilda (Tilly)
Ras: Devon Rex
Ålder: 14
Hon bor numera hos min syster som tog med henne i flytten, så därför blev det nästan 3 katter. Tilly har haft mycket sjukdommar i sitt liv, cystor osv, men den största sjukdomen har varit den som gjort att hon under sitt liv tappat all sin päls, så nu för tiden är hon är helt naken på kroppen :)

putt… 
Orkar inte lägga upp på alla mina ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
1. Gustav 7 år huskatt 2. Frodo 10 år labbe. 3. Kalle 10 mån norsk skogkatt. 4. Tira 3 år kooikerhondje. 5 Izor 2 år norsk skogkatt.
hittade inga blider på mina sötisar men jag har en grekiskland sköldpappa! och 2 hamstra! och förhoppnings vis en vovve snart!
dubbelpost
Jättefina!
Hej! :)
Detta är min lilla hund figo! han är 1 ½ år :) Han är en blandning utav jack russel, dvärg pintcher och Chihuahua :)
Puss :*
).