Vad heter din hund ?
Jag undrar vad heter era hundar ? Min heter Ida och är av rasen shetland sheepdog gärna bild (tyvär hade jag inga bilder på min sötnos i datan just nu då den är ny)
Åh gud vad söt hund du har ♥♥♥
Tack 
Åh älskar den dära rasen min moster har haft en sån ♥♥♥
Ja dom är otroligt fina, speciella både till utseendet och till sättet 
Min hund heter Meja o kallas för Meja xD
Åh alltså alla ni har så himla söta hundar :D
Alltså man vill ju bara ha era hundar de är för söta det borde finnas en lag för sånt vill bara ta alla och krama om dom ♥♥♥♥♥♥
Guud vad söta ♥♥♥♥♥♥
Ni har för söta hundar! :3333
Åhh vad söt min kompis har just en sån dära åhh gud så himla söt ♥♥♥♥♥
Åhh Gud vad söta hundar ni har skulle bah kunna ta allihop ♥♥♥
#20 Hälsa grattis från miig :D

Mina är tre och äldst är Pralina, hon är blandis Papilon/King Charles. I mitten har vi Zafir, hon är blandis schäfer/Border Collie och sist och yngst men inte minst ;) är Xe han är Schäfer :) Ett härligt gäng ;)
Mina heter:
Meder´s GoldDog Divinium Liv "Evi" och Meder´s GoldDog Chinwendu "Grim"

Australian Shepherd/Samojed hanen på 4 år heter Diablo, Australian Shepherd valpen på 11 1/2 vecka heter Nox.
Vänster högst upp: Iza Bordercollie 2 år. (Vallar får, kossor, hönor m.m. Agilityhund)
Höger högst upp: Singe Jakt Cocker spaniel 2 år (används ej till jakt utan agility)
Vänster längst ner: Tiffany Shetland sheepdog 6 år (Pytteliten sheltie, 29 cm, agilityhund)
Höger längs ner: Doris Blandas Bordercollie, Flat och Pudel! 11 år (Gårdshund, underbar, agilityhund trots 11 år)
Thihi :D
MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"
N heter diva och är en hälleforshund 2år Och min andra heter Kira och är en staffordshier bullterrier 4 månader :)
Har en Boxer som heter Valentin, kallas Valle.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Alltså ni har för söta hundar ♥♥♥♥♥♥
) och hon är en blandras; finsk lapphund, svensk lapphund & collie.