Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2617 ggr
[Princessie]
1

Härliga hund!

Vad tycker ni om tidningen Härliga hund? Jag läste den jämt förut, men har inte läst den på ett tag, men den ger ju mycket tips och är intressant att läsa!:)

Läser ni den?

[Tess86]
0

Jag har faktiskt beställt en prenumeration av den tidningen för att prova på den, men jag har inte hunnit få något nummer ännu så jag kan inte säga så mycket om den. Men det ska bli spännande att se om det är en kul tidning.

Fridaaaa
2

Ibland men tycker den är för dyr.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Besan]
1

Jag prenumerar på den och tycker den är super.. Bra tips och allmänt intressant läsning, man lär sig faktiskt mycket!

[Princessie]
0

#1 du gör ett bra val!:)

#2 okej, aa fast det är ju vad en sån tidning kostar nuförtiden..

#3 Jag premunerar inte men köper den då och då, har en hel samling :P

Fridaaaa
2

#4 Spelar väl ingen roll? Dyrt ändå ;)

[Princessie]
1

#5 haha, jaja tyck det då ;P

Fridaaaa
1

#6 Det är ju sant ju :P

[Princessie]
1

#7 njaaaa :P

Changrila
0

Jag har köpt något nummer och fick ett nummer gratis när min Wahidah var med i den. Är väl inte sådär jätteförtjust i tidningen alla gånger, men visst kan den vara trevlig att bläddra i.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

[Princessie]
0

#9 okej, har din hund varit med i den?!? :o :D

Portie
0

När jag hade den så tyckte jag det var lite samma artiklar, saker och ting upprepades ett antal gånger. Sedan hade dom fakta om samma hundraser kändes det som, det var någon gång som det var en lite ovanligare ras, men i nästan varenda tidning såg man samma ras, var lite trist. Trevliga bilder och så var det däremot.

Har inte läst den på något år nu så vet inte hur den är idag.

NathalieT
1

Jag älskar Härliga hund :D Jag prenumererar och tycker alltid att nummren är bra, de innehåller mycket olika saker vilket gör det kul att läsa :)

[Princessie]
0

#11 okej, jag har dock aldrig uppfattat det så..

#12 Så kul!:)

[JoannaStridh]
1

Prenumenerar just nu!

Tycker den är helt okej, lite tips och bara lite mysig att titta i! Glad

Changrila
3

Yes, hon var med en gång i höstas, som fotomodell när de skulle visa "höstkläder" :p
Jag skrev lite om det i bloggen här: http://salukitrix.wordpress.com/2011/10/19/fotomodellen/ och här: http://salukitrix.wordpress.com/2011/11/21/tidningskandis/

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

[Princessie]
0

#15 åh vad fina bilder!!

vallhund
0

Vecko Revyn för hundar, dvs tämligen ointressant.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Michaela-N
0

Prenumererade för några år sen. Rolig tidning. Bläddrar igenom gamla nummer ibland.

[Zipzee]
0

Ni som prenumererar på tidningen; vilken målgrupp riktar den sig till? Är det mer en "ungdomstidning"? Jag har kikat lite på den men är osäker ännu. Vill ha en allsidig tidning som inte bara är inriktad på en sak, men den ska inte vara för "barnslig" om ni förstår hur jag menar. Jag är inte inriktad på någon speciell grej inom hund, så vill kunna läsa om ALLT :)

[Highonbluetomorrows]
1

Jag prenumerade på härliga hund i något år, men slutade för att jag tyckte att den var så "teeny", eller.. omogen (?) på något sätt. Mycket fluff och puff.

Sen spelar det även in att jag inte har råd att prenumera på en massa tidningar längre. Skäms Jag fick välja mellan en nyhetstidning och hundtidning och då blev det nyhetstidning. Men om jag hade valt att köpa en hundtidning idag hade det blivit Canis eller Hundsport framför härliga hund.

[Zipzee]
1

#20 Det är tyvärr lite så jag uppfattat den genom att bara titta på omslaget. Hundsport får jag hem varje månad, men är inte så förtjust i den. Visst står det mycket intressant men det är något med den jag inte gillar heller. Kanske den är lite "för seriös", vet inte hur jag ska förklara :)

malinroth
0

Jag köper den sällan men jag gillar att bläddra i den och framförallt kolla på bilderna, man kan aldrig kolla för mycket hundbilder :P

#15 jättefina bilder på din snygging, hon är verkligen bildskön :)

indra-bus
0

Håller med #17 Men kan inte låta bli att köpa den ändå. Står ju inte något man redan vet. Men fina bilder.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

RedMonsters
0

Finns mycket bättre tidningar. Den tidningen läste jag när jag var 10 år, nu skulle jag inte ens vilja ha den gratis ;)

Medarbetare på brukshundraser.

thildatessie
0

Prenumererade på den innan men slutade, tyckte dock om den jättemycket! Mysig. Nu har jag "Kattliv" i stället då jag inte har hund hos mig nu, funderar på att börja igen men köper den ibland. Det blir dyrt som Frida säger, iaf när man som jag var student innan ;)

[Driva]
0

visst det är gulliga små reportage men ofta väldigt intet sägande, ofta mycket små fakta fel som smyger sig in lite över allt. Känns som det inte är någon som kollar om saker verkligen stämmer..

Hundvärldens kvällslektyr skulle jag säga, lättsmält och söt, men jag föredrar faktiskt brukshunden eller hundsport med mer givande reportage. Och 60kr är alldeles för mycket för den låga kvalite tidningen håller…

Mischa
0

Skräp.

≧◔◡◔≦

elinhusberg
0

Jag tycker tidningen är intressant och ger bra tips samt intressanta artiklar. Sen gillar jag även att den är så färgstark och innehåller mycket bilder osv.

vallhund
1

# 26

Jag köpte ett nummer sost jag hamnade på sjukhus, för att ha något att läsa, dumt gjort, blev bara irriterad.

En veterinär förespråkade att man skulle sterilisera sina hundar. Med det priset borde dom ha en hundkunnig person som korrekturläser.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.