Ritar av din hund på datan
Nej vad gulligt! Tänkte direkt på Sigge när jag såg bilden (innan jag läste texten då) 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Vill du får du mer än gärna rita av min lilla Iza. 
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Mycket roligt tidsfördriv du har hittat och fin bild du gjort. Om du inte är bra på att rita hundar finns det bara en sak att göra åt det: Rita fler hundar 
Har tyvärr inga bra bilder på vår lilla Texas just nu men det dyker säkert upp någon som vill få ett porträtt av sin vän.
#1 hehe tack eller vad man ska säga :)
#2 din är klar nu! ska bara sätta dit lite saker :) Den blev inte så bra eftersom den var ganska fluffig och många färger :/
#3-#4 Haha tack ska börja med din alldeles strax!
#5 Tack! Ser fram emot att se hur bilden blir. Kollar in igen efter min promenad med Texas
#8 Han blev jättefin. Svår att göra bättre med så få färger utan att gå in allt för mycket i detaljerna, så den är mycket bra ritad. Tack! Snygg typografi också.
#10 tack så mke kul att du tyckte om det :)
#9 har du en lite ljusare bild på din hund för försökte att rita av den men gick inte så bra -.-
#12 är inte så bra på att rita djur med mycke päls men ska försöka :)
#17 tack :)
hur gör du när du ritar såhär på datorn? :) vilket program?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Naaw va söt den blev! Du får gärna skicka den till mig (humlan0908@hotmail.com) ! :D Skicka med ditt namn så lägger jag upp den på min blogg!
Du vill inte rita av en till åt mig? Sånna fall får du mer än gärna rita denna!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#21 Photoshop och gimp :) .
#22 Ok visst kan jag det är det samma hund eller någon annan vad heter den isåfall viktigt att veta för när jag ska spara och så :) ?
#23 Tack ja det är jätte kul :) gör klart den imorrn :D
Har du kvar bilden på Texas på datorn så får du gärna maila den till mig? Skickar mailen som meddelande till dig i så fall =)
#24 inte för att sno tråden på något vis, men kan du berätta lite om hur du gör? :) vill nämligen lära mig, men fattar inte hur man gör… ^^ eller så kan du PM:a mig om du har lust att förklara? :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Nej de är en annan hund. Skriv Billy. :)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
;)#25 visst har jag kvar din texas :) Men jag tänkte göra om honom eftersom blev inte så nöjd :/
#26 pmar dig och såntdär sen eftersom är i spanien nu xD Men visst kan jag lära dig! :D
#27 vsg =)
#28 okidoki börjar med den nu;)
#29 Då ser jag fram emot den nya bilden istället =) Hoppas att du blir mer nöjd med den. Ha det så härligt i spanien!
hej allihoppa ar fortfarande i spanien kommer tillbaka ikvell.
Just nu sitter jag vid hotellets datorer dom har inte dom sista 3 boksteverna i alfabetet so svarar po era frogor och sont ner jag har kommit hem ;)
Kram julia
#29 okej :) hoppas du haft det bra i spanien ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
nu är jag hemma! ha ritat klart billy lägger upp honom imorrn är för trött nu xd..
Julia ta det lugnt jag tycker du ska ha roligt oxå när du målar just nu låter du pressad, så ta det soft vi kan vänta passa på att landa efter resan. Hoppas du hade det roligt i spanien och att du bada mycket 
Hej!
Hoppas du haft en underbar resa nu!
Ser framemot bilden men TA DET LUGNT och NJUT av sommaren!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Naaaw gud vad fin! :)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
39 Åh vart ju jätte söt
vad duktig du är på måla på datorn, är avis för det är jätte fina teckningar du gör 
putt
#43 jadå den blir bra :)
Så söt!
Åh, tack så mycket! :D
45 mycket söt :) tackar så mycket. Vad du är duktig på måla av allas vovvar o katt 
Klicka på bilden för att få den större