Grattis!! :)
Underbart namn! ;)
Grattis på födelsedagen Kingpin!
Han är ju så himla fin 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#3 Han tackar! Jo han är väldigt fin. Förhoppningsvis så ska han ställas ut någon gång. Alla säger att han är så fin och jag vill ha rosetter och priser! Hehe, jag vinner vanligtvis aldrig någonting, så han får vinna åt mig. Sådär lagom säker på att han kommer vinna är jag
.
Så söt
grattis Kingpin!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2 Förstår det :( Har han något smeknamn? Jag tänker direkt på skurken från Spriderman som oxå heter Kingpin
Grattis super snygga KingPin! Hoppas att du får en bra dag!! Med många hundkompisar!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Grattis! Skickar en nos puss från mina töser till honom.
Han tackar alla!
#6 Jo jag tänker också på han, fast dom är inte ett dugg lika förutom att båda två är väldigt smarta! Folk verkar inte ha någon koll på Spiderman eftersom de har så svårt för namnet
. Han kallas oftast för bara Pin, tyckte King va lite tråkigt så det blev andra halvan av namnet istället
.
Har vart ute ett tag nu. Blev en långpromenad och lek vid vattnet bland annat. En nytagen bild på födelsedagsbarnet!
Grattis på 1årsdagen hipp hipp hurra hurra hurra!
#10 Tackar, tackar!
Av någon anledning så känns det så himla stort att han fyller år. Det känns lite som att vårat första kapitel tillsammans är slut och att det nu är dags för kapitel två. Haha, nu blev jag löjligt poetisk
. Men, men, en jättestor dag för mig verkligen, och han också förstås
. Tänk, när folk frågar hur gammal han är så får jag nu svara 1år!
Grattis!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Grattis! :D
#9 va härligt! :) Aw Pin låter super sött ^^
haha tror bara nördar som vi som kommer ihåg sånna namn 
Grattis på 1års-dagen Kingpin! 
Grattis! Vilken sötnos :)
#19 Åh va sött! :)
Idag känner han av det vilda festandet från igår
. Blev lite för mycket gott för den lilla magen
. Idag är han både dålig i magen och har spytt lite… Men det är väl så man ska må dagen efter den stora födelsedagen! Vi får ta det lugnt idag och så får jag skärpa mig till nästa år
.
#22 Ursh då, idag får ni bara vila
#24 haha vet hur det kan bli, huvudsaken är att ni firade och hade det kul ihop ♥ :) För man fyller 1 år bara en gång
Grattis till han:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
. Det va en höjdare!