Klenod kör agility (film)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en liten film när jag och Klenod var ute om idag på brukshundsklubben och körde lite agility.
Vi lekte mest runder och hade roligt =) så inget avancerat. Vi har ju precis avslutat nybörjarkursen och har gått första tillfället på fortsättningskursen. Än så länge tycker Klenod att agility är det roooligaste som finns i hels världen, t.o.m. bättre än soffan (; Tunnlar och hopphinder är det roligaste än sålänge.
Aja, enjoy 
Medarbetare på Hundar.ifokus
Så söt :-D
Så sööt! Och hon ser ju så jättelycklig ut! 
Så gullig hon är! Och duktig
Första gången jag ser en GD köra gility!
Mvh Jenna
Vi har en GD på klubben som kör en del… men hon är rätt stor (även för sin ras) så alla hunder funkar tyvärr inte :-/ Men Klenod verkar ju inte ha några problem? Är hon en liten GD?
Knepigt inlägget försvann :S Skriver om :D Jag tycker ni var jätte duckiga hon ser graisös ut och snabb på hoppa. Slalomet tar hon väldigt bra okej du visar men ni är ju nybörjare, men otroligt roligt o se detta klipp måste jag säga :D Hon måste vara väldigt lättlärd?
Tack alla :D
Nej Klenod har inga problem med några hinder alls och tycker allt är superkul förutom vippan som hon tycker är läskig men det är det ju många nybörjarhundar som tycker det.
Hon är väldigt feminim och ganska liten för att vara en tik. En tik ska minst vara 72 cm i mankhöjd och Klenod är ca 77 cm, men de flesta tikar brukar vara en bra bit över 72 så därför ser Klenod "liten" ut fast hon egentligen inte är det eller hur man säger :P
Och när man väljer stor ras så är man ju ute efter stort… jag hade gärna sett att hon blivit mist 80 cm och fått mer vinklar men man kan inte få allt ;) dock i agilitysamanhanget är det ju en klar fördel att vara lite mindre och smidigare.
Forest! Tack, vad glad jag blir :D Hon har väldigt svårt för att lära in saker annars men när vi provade på agility så fattade hon tycke för det direkt och verkar vara väldigt lättlärd på just det :P knashund 
7 Träna detta mer så tror jag någ ni kan knäppa en o annan på banan
Sen tror jag hon är mycket smartare än vad du tror, och visst ser man att detta var en gren hon gillade. 
Men åhh va söt hon är!
Duktig tjej.
9 haha, jag har Donan här och hon är inte alls som Enja. Donna är verkligen hmm vad ska man säga… osmart
Vi ska gå kurs nu snart med henne o då var det blandkurs lite agility kommer vara med, o jag ser det framför mig hur hon står o inte fattar ett dyfft vad men vill.
men visst hon är snabb som tusan o fattar hon oxå tycke för agility så kommer hon slå Enja lätt i snabbhet, sen om hindrerna tas fel är ju en annan 5a 
Alltid lika roligt att se filmer/bilder på Klenod, vilken pärla..! :)
Jag har också velat prova agility med mitt stora monster, nu är han dessutom röntgad så nu vågar jag prova. Vi ska gå en kurs som börjar i veckan där vi bland annat kommer att pröva på agility, ska bli riktigt kul!
På SGDK-aktivitetsdagen vi hade nu i helgen körde vi en hinderbana som vi tyckte var himla kul, så förhoppningsvis gillar han agility också.
Lycka till med Klenod i fortsättningen..! :)
Åh vad roligt det ser ut! :D Klenod är så fin! :)
Tror att Chilli skulle älska agility, skulle vilja testa någon gång. :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
hahahaha, härlig film! :)
Vad duktig han är :)
Diggar det han gör med läppen där i början på videon xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Härligt!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Men så söt!!
Åh lilla Klenod! Va duktig hon är och man ser att hon tycker det är kul 
Duktiga Klenod!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se