Hundar tecknade med kolpenna
Jag blev inspirerad av tråden http://hundar.ifokus.se/discussions/4f94645d88f47258b1009482-ritad-bildc?discussions-1 Och tänkte att jag med kan visa upp lite teckningar. Nu var det längesedan jag tecknade på riktigt tyvärr, men en gång i tiden blev det ganska mycket. =)
När jag tecknade hundar så brukade jag utgå ifrån ögonen, blev inte de bra så var det ingen idé att fortsätta. ;)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Du är jätte duktig!
Jag har alldeles för dåligt tålamod för att rita något som tar över 10 minuter att göra.
// Nadja
Fina!
Oj vad duktig du är! Verkligen superfina! 
Fina! Duktig du är!
Spetsvalpen, påminner lite om en samoljed eller någon husky ras tycker jag :)
jätte fina tycker du ska ta upp o börja teckna igen 
Ojj, vad duktig du är på att rita!
// Hannah

Tack, vad söta ni är! Jag är sugen på att ta upp det igen, men jag vet inte var jag skulle hitta tiden bland allt annat i mitt liv just nu. Men nåt ska man ju göra när man blir pensionär sedan. ;)
Medis på akvariefisk.
11, våre väl bra trist att lägga det så länge på hyllan. otroligt fin bild den va läcker :)
Håller med Forest: trist att lägga det på hyllan så länge, dessutom vet du inte om du är kapabel om att teckna då. Nä, damma av pennorna och sätt igång igen!! Superfina teckningar!!
Gud vad snyggt
Guud… Vad skulle man inte göra för att kunna teckna så där!!? Du ska absolut inte lägga det på hyllan, utan försök att finna tid!! Riktigt duktig e du ju!!
Wow, vilken talang…
Sätt igång direkt igen…
Ta upp det igen och ta betalt för teckningarna du gör. Kanske kan du jobba halvtid och teckna för resten. Då har du din försörjning. Låter enkelt kanske, men man måste börja någonstans
Du måste ta till vara på det du är duktig på
Lycka till
Men shit va duktig du är! Jag kan bara skissa liiiiiiite lätt av en mops men de blir ALDRIG hälften så fina som dina!!
Skit snygga!!!! Lägg det inte på hyllan FORTSÄTT!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

Ni är ju jättesnälla! Nästan så man sitter här och blir tårögd.
Jag försökte faktiskt sälja lite teckningar när jag pysslade mycket med det, men det fanns nästan inget intresse. Det finns ju så många som är så mycket duktigare, jag kan inte få det sådär foto-perfekt, utan jag har har lite den tekniken jag har. =) Dessutom är jag lite lurig med, jag ritar bara av bilder som jag ser att jag klarar av, jag klarar till exempel inte hundar som tittar åt fel håll eller som lägger huvudet på sned. ;)
Men men, någon gång i tiden får man väl tid över att teckna igen. Just nu så pluggar jag på univeristet, har en treårig son själv varannan vecka, tränar och promenerar med hundarna och har hamsteruppfödning. ;) Och snart är det dags för fullt upp med sommarjobbet.
Medis på akvariefisk.
Gillar den sista bilden speciellt, den har en äckta skärpa i blicken, dock lite zoombieaktigt :-)
Men du kan säkert sälja bilder, kanske inte så dyrt, och man får annonsera på rätt sätt kanske "jag ritar av en bild på din hund för endast 100kr!" och ja, hundra hundbilder blir ju en 1000lapp, det är väl inte fy skamm :), Sen kan du säkert höja lite grann med tiden, för ju mer man ritar kanske ju duktigare blir man. Finns ju folk som visar hur man kan rita, på youtube. Du kan ju kolla lite där och kanske förbättra din teknik på det viset.
Om det inte skulle fungera ändå kanske du kan jobba för polisen och rita fantombilder av kriminella hundar åt dom ;)