Blev lite förvånad när jag kom hem inatt!
Som de flesta vet va jag på kaninfest i söndags och jag frågade grannen som har Svante(hugos kompis) Om hon kunde passa hugo, och sen släppa in honom när hon går till jobbet imorgon. Det funkade alldels utmärkt sa hon! Men till min förvåning så hörde jag något pipande som kom från min dörr när jag kom hem inatt… jag blev lite orolig eftersom hugo inte skulle vara där.. men de va han:)
Jag upptäckte i morse att hans päls var alldes blöt och han skriker till när jag lyfter upp honom, som att han har ont någonstans… Kanske henens hund sa till hugo av ren svartsjuka eftersom han kanske sov i hennes säng?
Nej men va hemskt…men om det nu skulle vara så då borde hon ju sagt nått till dig. Vore jag dig skulle jag fråga vad som hänt, och kolla Hugo ordentligt så han inte måste till vetten. Tala även om för henne att Hugo har ont..nej men usch nu vart jag lite upprörd, stackars Hugo gubben…
ja men hon har inte öppnat! Hon jobbade 8-16:00 och jag va pch jobbade kväll, kom hem vid elva tiden.. ja något har hänt iaf… För anars skulle han spvit hos henne. Hon lämnade ingen lapp ingenting:( Men Svante brukar inte ha humör.. men man vet ju aldrig… hugo verkar faktiskt lite omtumlad!
Mycket underligt…vad som en hände så hade hon ju kunnat lämna en lapp iaf…tycker jag.
Hon borde ha lämnat en lapp till dig!
ja träffade henne nu och hon sa attt de inte allas hade gått bra med Hugo:( Han hade bajsat och kissat inne hos henne, suttit vid dörren och gnytt… och sen så gick hon ut med hugo och svante för att träffa hennes kompis hund som löpte! Så han blev helt till sig så hon va tvungen att lämna in honom.. jag blevhelt chockad. Det har aldrig hänt tidgare…
#5 Ta två hanar att träffa en tik som löper? Låter inte så smart eller ansvarsfullt tycker jag. Nej, skaffa nån annan som kan passa Hugo. Det låter inte som din granne är bra på att ta ansvar för någon annans hund.
Jag skulle aldrig lämna bort en hund som jag hade åtagit mig att passa. Oavsett hur det gick.
Ne jag menar de.. Men han har varit hos henen innan och det har funkat kanon. Men kanske han bajsade och kissade inne för at han träffat på dne tiken som löpte
Vad är det där för konstig människa…hon kan då inte veta mycket om hundar iaf
Stackars Hugo inte undra på att han var skärrad…verkar han fortfarande ha onte eller gick det över?
nej han piper inte när jag lyfter upp honom eller någonting Han ligger och vilar just nu har just fått en köttbulle:)
Ne men hon sa tydligen att han bajsat å kisat inne det har han aldrig gjort hos några av mina kompisar som passat honom… kanske han bev stressad och nervös..
Stackars Hugo….han kanske gjorde det i ren protest för att du lämnat honom, han kände kanske att han inte ville vara där =)
#9 Är du helt säker på att hon talade sanning då? Hon kanske tyckte han var jobbig och ville skylla på nåt? Eller så är det så att han blev uppstressad av löptiken och därför kissade/bajsade inomhus.
nej hon har passat honom förrut och det har gått jätte bra.. Jo det kanske var pga av tiken
hoppas d e bättre me Hugo sötnosen nu…
jadå:D