Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundsport-och-aktiviteter
Läst 1156 ggr
Xia
0

Freestyle, träna hemma tips på trix

Nu tänkte jag köra igång med hunden igen ! Jag vill testa freestyle! Vi har tävlat i tävlingslydnad klass ett en gång (fast det gick inte så bra…) så hon har sitt, ligg, stanna, hit, fot ich detdär (dock inte apporteringen), så, vad kan man börja med? Jag satsar inte på att tävla, men ändå såpass så att man skulle kunna tävla. Vad passar att börja med? Finns det någon bra litteratur som man kan köpa? Nu blev det säkert rörigt, men jag hoppas att ni förstår lite vad jag menar =)

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Maja2
0

Boken " Freestyle, Träna och tävla med din hund" av Yvonne Öster och Monica Gudinge, är väldigt enkel och bra när man ska börja, tycker jag :)

NathalieT
0

Några grund rörelser som är användbra är snurra, slalom mellan benen och hopp som man kan använda sig mycket av både hopp genom/över armar och över ben :) Lycka till, freestyle är jättekul!

MandaZimba
0

Det verkar iallafall jättekul!!

Letfors
0

Sen finns det tussentals med flimer på yt mes allt från enkla tips till de mer kompliserade :)

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Xia
0

Just det, filmer finns ju !! Tack! Freestyle är så imponerande, tillochmed min kompis som i stortsett hatr hundar tyckte att freestyle såg kul ut ! Tack för alla tipsen!

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com