Humm ser jag fel ??
Hej alla !
Jag sökte lite på pomar på internet ;) ÄR ju sugen på att veta när min ängel kommer till livet <3
Men nog om det nu… iaf jag kom till en typisk fjortiskblogg…
Jag vet inte men jag tycker inte det ser ut som riktiga pomar? Alltså inte helt renrasiga? Är det bara jag som lite fel ? :P Kan ju vara så med?
Sen blir jag lite sur när det låter som om utseendet är det viktigaste? Man kan ju kanske träffa dem först och se vilken man tycker passar bäst för en ?
Sen så låter det som i det senaste inlägget som inte den direkt jätte seriösta hundägaren ??…. Förlåt men jag stör mig så mycket på folk som bara skaffat så att säga.
Jag vet inte men jag vet att det är många av just den här typen av så kallade köpare som gjorde att jag hade såna problem att bli tagen seriöst efter att jag sa min ålder…. Blir lite less på att det ska vara sååå
Inlägget redigerat av sajtvärden, länkar borttagna
Hm, ser ut som någon chi blandning :/
Jag håller med #1, ser helt klart ut att vara lite Chihuahua i dom där :)
Dem är inte renrasiga, det ser man.
Och angående huruvida hon och hennes familj är som hundägare tänker jag inte yttra mig om, inom bloggvärlden handlar det alltid om att provocera och nog lyckas hon genom att spela askorkad inom hund.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Håller helt med. Hoppas att hon inte tror att dem är renrasiga bara.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Dom kan vara renrasiga, så inte anklaga förrän man vet
Läste inte bloggen, utan såg bara på bilderna.
Bara för att en hund inte är korrekt snygg så behlver det inte vara en blandras för det och just i dvärgraserna finns stort spann vad gäller utseende.
Chihuahua t ex finns från 0,5 till 4-5 kg. Vissa exemplar går över standarden vad gäller utseende. Samma med pom - vissa bli större och får ine detta runda docksöta utseende utan blir mer mittelspitzlika.
Har sett renrasiga pom se ut så där - längre kropp och längre ansikte och klart större än vad dagens utställningaspom oftast är. Alla avlar inte för utställning och även om de gör det så kan det poppa upp "mindre rastypiska" individer.
Varför koper hon inte en närmare så att hon kan åka och hälsa på den innan?
Det där ser då rakt inte ut som en renrasig pom…
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Får man hänga ut folk på det viset? Tänkte när du länkat till bloggen samt kallat innehavaren för fjortis.
#9 Nej, det får man inte.
Länkarna i huvudinlägget är borttagna.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Sorry :S Men tack för att ni tog bort dem !! Var inte menat!! Var som sagt väldigt sur XD