Hundar iFokus

Hundar

Etikett: valpar
Läst 1656 ggr
LostMySelf
0

Får hem chihuahua-hane imorgon

Tänkte bara få lite råd på vad man ska tänka på när man får hem en 8 veckors valp? Jag har köpt allt man behöver såsom säng, koppel, halsband, leksaker, skålar osv.

Jag vet hur man hanterar hundar och så men skulle vilja veta vad bra mattider är och så. Kommer inte ha han hemma hela tiden utan uppfödaren får ha honom ett par dagar i veckan när jag jobbar (3 veckor framåt).

Maja2
2

Då skulle jag i första hand fråga uppfödaren :)

Alexandra-S
0

Håller med #1, uppfödaren borde ha svar på alla dina frågor Glad Lycka till, vi vill självklart se bilder på honom Flört

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

LostMySelf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett par bilder när han var ungefär 7 veckor hos uppfödaren, här kommer dom :D

LostMySelf
0

LostMySelf
0

Michaela-N
0

Vilka långa klor han har!

Jenniferri
0

Du kanske ska kloklippa sen?

// Hannah

LostMySelf
0

Detta är bilder när jag var hos uppfödaren och tingade honom, hon hade inte hunnit klippa dom än så det är ingen fara. Dom var klippta och fina när jag var där och hälsade på igår :)

meilin
0

Vilken sötnos! Vilken uppfödare är han från? Jag har själv 2 chihuahuatikar, underbar hundras! Glad

Som övriga redan har sagt, så borde uppfödaren kunna svara på alla din frågor.

Lycka till med den lilla sötnosen.

LostMySelf
0

#9: Det var en kvinna i samma stad som mig vid namn Katrin Stråkenheim. Tror inte hon har nån hemsida eller så men hon har fött upp kullar ett bra tag :)