Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1965 ggr
Frida B
0

Var på MyDog idag!

Det var underbart! hundar överallt-min rätta plats på jorden ;) tog massor av bilder, ska visa några här :) dom blev inte så bra, då jag använde min pappas kamera som intekunde ta ljusa bilder… men jag visar dom jag tycker bärst om :) det är mest på agility och freestyleuppvisningen! man blir så sugen på hund nu!!

*laddar bilder*

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

på agility-det gick vääääldigt fort!denna sheltien skulle precis ta slalomet :) dom är väldigt korniga just för att kameran krångla :P

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

en til sheltie fast i medium"laget" :) full fart upp på vippbrädan :P vet inte vad det heter men…

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

här kommer vi till large-"laget", där det var en golden, en blandis border collie/collie, en dalmatiner, en border collie och en collie. här är den väldigt glada golden retrievern ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

denna bilden blev jag väldigt nöjd med :) fina dalmatinern ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

det var sista bilden :P blev inte många bra, mest på agilityn, men vad roligt det var att vara där! såg massa hundar, och hade en väldigt underbar dag med hundarna :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Belimas
1

Ja jag önskade att jag hade kunnat vara där också men det var inte bara plus med MyDog, har fått höra att minst 1 person blev bestulen på sin väska med att tillhörigheter i såsom bankkort och personliga saker =/ Detta hände under den korta stund hennes mamma var inne i ringen och fotade bästa hane och båda hade gömt sina väskor under en jacka alltså har någon gått runt och studerat utställare där.

Så en liten varning till alla de som ska besöka MyDog lördag och söndag, se upp med era väskor och tillhörigheter så inte ni också blir bestulna!

Tillbaka till on topic, fina bilder trots kamerastrul =)

Frida B
0

#6 oj, hade inte jag någon aning om! levde nog i min egen lilla bubbla där ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Belimas
0

Jag fick höra det för en liten stund sedan av en kompis då det var en annan bekant till henne som hade blivit av med väskan =/ och tänker man efter så är ju utställningar ett ypperligt tillfälle för tjuvar tyvärr. Många åker ensamma till utställningar och lämnar kvar sina värdesaker i väskan medans de är inne i ringen, gömmer den så gått det går men är det någon som studerar personen i fråga så ser den ju det och kan lätt sno åt sig den. På utställningar är det ju mycket folk som florerar runt och när man själv är inne i ringen så är man så koncentrerad på det man gör att man inte håller koll på det som händer utanför ringen. Trist att sådant ska hända bara =/

Frida B
0

#8 håller med dig, väldigt trist att sånt händer :/

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Loveradio
0

Fina bilder :) hade gärna besökt Mydog men det är lite långt att åka från Umeå.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Frida B
0

#10 tack :) haha aa det kanske är lite för långr ^^

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Ronja06
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Roligt att du fotade på vår uppvisning! Själv "tävlade" jag med min sheltie Ronja i mediumlaget. Startade sist.

Mvh Emelie Förlägen

[Forest]
0

Jätte fina bilder du tagit önska jag med kunde åkt dit men tyvärr så jobbar jag :-/

Letfors
0

Jätte kul med foto på våran uppvisning :) skälv var jag bara funktionär idag. Men alla andrs dagar har jag freestyle uppving med amrisen Rut!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

sofiek90
0

Kollade på agilitynå freestylen igår. De va lite kul när hundarna tog fel väg å så va dom så taggade å sprang så fort så dom missade vart dom skulle ta vägen. En stackare sprang rakt in i tunneln..

MVH

Sofie

monstermash
0

Såg också agilityn och freestylen igår, såg hundteatern med. :P

sofiek90
0

hundteatern har ja missat, har bara hört den. Men dom har vart så bra de andra åren så jag måste se den under helgen!

MVH

Sofie