Reflexväst till liten hund?
Är det någon som vet vart man kan köpa en reflexväst passande Chihuahua?
Tack på förhand!
Jag har en liten sheltie och hade problem med att hitta en reflexväst eller liknande till henne när hon var liten. Minsta storleken var som ett tält och vi kunde inte använda den för den släpade i marken och blev blöt och kall :( den är lite för stor fortfarande men funkar bra!
När hon var mindre fick vi nöja oss med reflex i koppel och halsband och en bra blinklapma i halsbandet (det har vi fortfarande fö)
Hur som helst. Kolla Hurtta! De brukar ha bra storlekar har jag upptäckt så här i efterhand. 
Tycker personligen Hurtta's twilight reflexväst är super bra! Finns massor av str :)
Om du är händig kanske du kan sy ett eget? Eller sy om ett som är för stort? :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Claesohlsson har tre olika storlekar på reflextäcken. Det minsta passar min dvärgpudel. Men en liten modifikation kanske den kan passa din? Dom är super billiga så det kan ju vara värt att kolla i alla fall!
7 kan du visa hur den ser ut :)
TS jag skulle spana lite på hurttas jag träffa igår en minivavva han var plutte liten iaf, han hade på sig en hurttatäcke som satt som gjutet på honom :) så jag kan tänka mig att de även har reflexselar/västar mm till dessa små hundar.

#8 Här kan du titta på den! http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=157029730
#9 Den minsta där är nog samma storlek som den jag har.
Lite stor för en liten sheltie (4,5 kg, ca 34cm), skulle gissa att den tyvärr är för stor för en vavva.
Men de är billiga så är man sykunnig är det ju en bra lösning :)
En sådan som Lo-Katt har vill jag ha till min!
Får hoppas den vi har nu inte håller så länge ;)
9 tackar :) ser bra ut