Jaa ska bli fodervärd :D
ÄNTLIGEN! Jag (min familj) ska bli fodervärdar åt en urmysig vovve, en Lagotto som heter Pelle han är såå fin!
Vi vet inte än när han ska flytta in här för gott men han är här nu ihelgen :) Med honom ska jag träna viltspår, kydnad och agility främst :)
Idag har vi varit på Bromma Zoo och handlat lite nödvändiga saker till Pelle så tänkte visa några bilder :)
Vi handlade ett Hurrta halsband, det fanns tyvärr inget Hurrta koppel i matchande färg så vi köpte ett annat som passade bra ihop med halsbandet :)
Kan tillägga att han är krulligare i vanliga fall men just nu är hans päls utkardad för han ska klippas. Det var riktigt ssvårt att få bra bilder kan jag ju också passa på att informera om :)
Vad kul :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jaa :)
Kul ja :) Fin var han också!
Tack! Ja visst är han fin ? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättekul, lycka till! 
#9 Ja! Är jätteglad, har velat ha hund så läänge. Tack så mycket :)
Grattis :) han ser jätte fin ut o ni har köpt bra saker till Pelle med :D Hur gammal är han?
Men vad fin han är
Gillar lagottos!
Du får vara med i hösttävlingen vi har här på sajten, där finns det ett rött hurttakoppel som första pris 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#11 Tack så mycket :D Han fyller 2 år på onsdag :)
#12 Tack, eller vad man ska säga ;) Det låter ju perfekt får se till att försöka ta en bra bild dårå :) I morgon kommer min kompis hit hon får väl ta och agera hjälpreda ;D