Fortsättningstråden om min syster
Jag startade en tråd för ett tag sedan när jag frågade om råd hur jag skulle göra med min syster som absolut inte ska ha hund men skaffar hund iaf ! Den tråden låstes och jag tänkte att ni vill veta vad som händer iaf! Syster har nu tagit hem valpen . Valpen har haft diareer sedan 5 veckors ålder tydligen enligt uppfödaren vaccinerades valparna också då vid 5 veckor ålder :O Är det möjligt? och uppfödaren har bytt foder varje dag för att få bort diarren :O För en gång skulle lyssnade syster på mig" trodde jag" när jag sa att dom skulle fara med valpen till veterinären men jag är helt säker på att hon ljög om att hon varit där när hon berättade att vetrinären hade sakt att valpen skulle ha peddigree valpfoder för att bli bra i magen och när jag frågade om detta verkligen var sant så vägrar hon nu prata med mig och all info får jag nu av min mamma istället och dessa saker drar jag inte upp här när jag inte vet om dessa saker är sanning heller ! Ska leta upp den gamla tråden om ni vill läsa den också ni som inte hängde med på den!