Hundsugen! Nån mer? ;)
Jag är så otroligt sugen på en till hund! Det bara kliar i fingrarna.. Men det känns fel att skaffa en till nu när jag studerar, vet ju inte hur livet kommer bli när det är slut.. :/
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Oh ja, jag är väldigt sugen. Min uppfödare har dessutom en vuxen tik som hon ville att jag skulle ha. Men det är det där med tid och råd… Det är ju jobbigt med en hund, speciellt om hunden är Axl. Tiken är betydligt lugnare så iofs kanske det skulle passa bra…men ändå. 2 hundar, ingen bil. Bara studielån. Måste plugga. :(
Tid har jag, pengar är de väl lite mindre med ;) Men en hund i Eros storlek kostar ju inte så mkt, de är försäkringen varje månad som blir dubbel isf.. Men ja.. Blir väl till att fortsätta drömma ett tag till
Jag är grymt sugen! Men har ju tänkt att flytta till hösten, och vet inte vart jag ska eller vad jag ska göra så risken finns ju att det kan bli krångligt med hund då.. Och mamma vill inte ha två hundar, ifall jag inte skulle kunna ta med den. Så det får vänta..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jätte sugen är jag!!! har fått 3 erbjudanden sedan gammelmannen gick bort, meeen måste veta hur det blir med min transplantation i ryggen först, åsså känns det lite färskt så här kort tid efter mina voffs ;-)
Åhh de kliar ju i fingrarna..
Vad funderar ni över för raser?

Ohh ja valpsjuk nått så hemskt! Jag och sambon ska skaffa en till hund då vi får råd. Lutar åt att det blir en schäfer, men de verkar vara svårt att hitta nån som har den raka ryggen alltså den gamla typen som jag vill ha ist för dom son ser ut som räkstjärtar.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!