Kan inte hitta vacc.papprena!
Hejsan!
Det är så här att jag har blivit av med vaccinationspapprena och jag ska ställa ut min ena hund på lördag, känner mig galet stressad och vet inte hur jag ska göra. Kan man ringa veterinären och få nått slags bevis utskrivet eller är det helt kört för mig? :-/
Någon som vet?

Har du inte vaccinations stämplarna på stamtavlan?
Annars så är det nog bara kontakta den veterinär ni var och vaccinerade hunden hos så kan ni få nytt vaccinationsintyg eftersom de ska ha sådant inskrivet i journalen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Det är hela hundmappen som är borta, är rädd att den är kvar i min lägenhet 45 mil bort (är nere och hälsar på familjen). Kan inte fatta att jag inte tänkt på det innan men det har varit så himla stressigt sista tiden :-/

Om du inte har stamtavlan heller så kan du få problem på utställningen om du har otur för ofta så krävs det att man kan visa upp hundens stamtavla, inte bara vaccinationsintyget.
_**/Mvh Anne
Det var de jag var rädd för :-/
Tack :)

#4 Det finns ingen som har extranyckel till din lägenhet som kan kolla om pappren finns där och ev skicka dem i rekomenderat kuvert med posten till dig? (Tar ca 1-2 dygn med posten då)
_**/Mvh Anne
Tyvärr finns det ingen som har en extra nyckel till mig… :(
Men om det är på lördag hinner du skicka nyckeln till någon!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eller så pratar men med sin hyresvärd att om att följa med en vän in o givetvis ska du säga vad personen ska hämnta o vart du har dina papper Kanske kan då hyresvärden vara bussig o öppna? Bjud isf värden på en bakelse för tack för hjälpen :)
Ingen kompis har möjlighet att hjälpa till så nu får vi köra upp dit innan utställningen :-/
Tack för alla förslag dock :D
#9 Tänkte precis föreslå just det, att ni hämtar dom själv :)
Ja jo det är de vi får göra :), hade ju dock gärna undvikit det eftersom det är 45 mil bort men ja… sånt är livet antar jag :-/